آخرین اخبار

8. تير 1394 - 13:01   |   کد مطلب: 2210
کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه خبر داد:
برگزاری ۲۴ کلاس آموزش قرآن کریم در شهرستان کهگیلویه
کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه از برگزاری ۲۴ کلاس آموزش قرآن کریم بمناسبت ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، اکبر تنهایی کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه از برگزاری ۲۴ کلاس آموزش قرآن کریم بمناسبت ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد و افزود: این تعداد کلاس در دهدشت و بخش های مختلف شهرستان کهگیلویه در حال برگزاری است.

 

تنهایی با اشاره به اینکه از این تعداد کلاس، ۸ کلاس آموزش صحح خوانی، ۸ کلاس طرح بزرگ قرآنی ۱۴۴۹ و ۸ کلاس حفظ ۱تا۳ جز قرآن کریم است خاطر نشان کرد: این تعداد کلاس به‌ویژه در زمینه صحیح خوانی نسبت به وسعت و جمعیت شهرستان کهگیلویه جوابگو نیست.

 

وی بیان کرد: با تکیه بر پیام‌ها و آموزه‌های قرآنی می‌توان جامعه اسلامی را در مسیر سعادت و خوشبختی رهنمون ساخت، وهمچنین، خواستار توجه هرچه‌ بیشتر به قرآن در جامعه در راستای برخورداری از یک جامعه آرمانی شد.

 

کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه برگزاری کلاس طرح قرآنی ۱۴۴۹ را حفظ سوره مبارکه یاسین عنوان کرد و بیان داشت: مربیان باید بر اساس دستورالعمل در ۱۱ جلسه آموزشی این طرح را اجرا کنند.

 

وی در پایان افزود: امید است جوانان و نوجوانان با شرکت در دوره های آموزشی قرآن کریم علاوه بر اینکه اوقات فراغت آن ها به شکلی مطلوب و مفید طی شود، با مبانی دین اسلام نیز آشنا شوند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک