آخرین اخبار

7. بهمن 1393 - 13:54   |   کد مطلب: 208
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه، خدمات‌رسانی از سوی مسئولان وظیفه است افزود: هر مدیری در انجام وظیفه خود کوتاهی کند مستوجب عذاب سختی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، شورای اداری شهرستان پیش از ظهر امروز با حضور مدیران دستگاه‌ها و نهادها در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه دهدشت برگزار شد.

 

حجت الاسلام سید نصیر حسینی امام جمعه دهدشت با بیان اینکه، خدمات‌رسانی از سوی مسئولان وظیفه است

افزود: هر مدیری در انجام وظیفه خود کوتاهی کند مستوجب عذاب سختی خواهد شد.

 

 

در این نشست از انقلاب اسلامی به حادثه عظیم در تاریخ معاصر یاد و اظهار کرد: در پرتو این انقلاب که به برکت حضور مردم، ایمان و رهبری ولایت فقیه و نفس قدسی امام خمینی(ره) به وجود آمد عزت، شرف و اقتدار به ایران بخشیده است.

 

امام جمعه دهدشت با اشاره به خدمات نظام اسلامی بعد از پیروزی انقلاب این خدمات‌رسانی را قابل قیاس با حکومت طاغوت ندانست و افزود: ایران که در سابق کشور نوکر صفت بود و قدرت مقابله با تهدیدهای جهانی را نداشت امروز اما به عنوان قدرت جهانی و کشوری که در لیست سه کشور تهدید کننده منافع آمریکا از آن یاد می‌شود در مقابل استکبار قد علم کرده است

 

حسینی نقش ایران در معادلات سیاسی دنیا را بی‎بدیل عنوان و با اشاره به اوضاع کشورهای منطقه خاطرنشان کرد: امروز کشورهای قدرتمند جهانی به نقش مهم و اثرگذار ایران در معادلات سیاسی اذعان دارند و معتقدند حرکت سیاسی ایران تحول‌ساز در جهان است.

 

امام جمعه دهدشت حضور مردم در صحنه را همیشگی خواند و با بیان این‌که روح معنویت همواره مردم را به صحنه کشانده و می‌کشاند خدمات‌رسانی از سوی مسئولان را وظیفه دانست و گفت: مسئولیت در نظام اسلامی یک فرصت است و مسئولان نباید آن‌را امتیاز تلقی کنند.

 

حسینی مشکلات حوزه‎‌های مختلف شهرستان را مورد اشاره قرار داد و با تاکید بر ضرورت خدمات‌رسانی به مردم تصریح کرد: قوم‌گرایی سرطان حاکمیت و مدیریت است و انقلاب را بیمار می‌کند.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه افزود: اگر از این فرصت به خوبی استفاده نشود و هر مدیری در انجام وظیفه خود کوتاهی کند مستوجب عذاب سختی خواهد شد.

 

وی خواستار توجه به شعائر دینی و ارزش‌های انقلاب در ادارات و نهادها، چهره معنوی بخشیدن به ادارات با برگزاری نماز جماعت و کنترل پوشش دانش‌آموزان در مدارس و حجاب کارکنان در ادارات شد و افزود: کسی که در نظام اسلامی مشغول به کار است لازم است ارزش‌های دینی را مورد توجه قرار دهد.

 

امام جمعه دهدشت رعایت تکریم ارباب رجوع را یک ضرورت خواند و با بیان این‌که مراجعات بسیاری در نارضایتی مردم از نحوه برخورد مدیران گزارش می‌شود با ابراز تاسف از نگاه غیراخلاقی برخی مدیران به زنان بی‌سرپرست در انجام کار خواستار رعایت کرامت انسانی در ادارات شهرستان شد.

انتهای پیام : و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک