آخرین اخبار

25. خرداد 1394 - 21:53   |   کد مطلب: 1924
جشن های برگزار شده در سراسر کشور در شرایطی با حضور مسئولان استانی و دولتی برگزار شد که در اکثر شهرها، این جشن همراه با رقص و پایکوبی و با طعم تلخ تخریب مسئولان نظام انجام گرفت.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه،مراسم گرامی داشت روز 24 خرداد که به مناسبت سالروز پیروزی دولت تدبیر و امید در انتخابات سال 92 روز گذشته در اکثر شهرهای کشور برگزار شد با حاشیه های فراوانی همراه بود که موجب شد جشنی که به نام جشن حماسه سیاسی مطرح بود، رنگ و بوی جناحی و حزبی به خود بگیرد.

 

جشن های برگزار شده در سراسر کشور در شرایطی با حضور مسئولان استانی و دولتی برگزار شد که در اکثر شهرها، این جشن همراه با رقص و پایکوبی و با طعم تلخ تخریب مسئولان نظام انجام گرفت. این در شرایطی است که دولت یازدهم همواره بر عدم تخریب افراد و اشخاص و رعایت مبانی اعتدال تاکید داشته اما گره خوردن این جشن ها با تفکرات اصلاحاتی، موجب شد تا هیچ رنگ و بویی از اعتدال و میانه روی در میان نباشد.

 

جشن سیاسی یا بنگاه تخریب و محفل رقاصی؟!

 

جشن سیاسی 24 خرداد در حالی عصر یک‌شنبه با حضور مشاور رئیس جمهور و استاندار مازندران در مرکز مازندران برگزار شد که به محفل تخریب‌های سیاسی و رقص و پایکوبی مبدل شده بود.

بعد از اینکه مسئولان مرکز مازندارن زمان برگزاری جشن روز جوان را تأخیر انداختند و با جشن سیاسی 24 خرداد آن را ادغام کردند، همانطور که از اسم این همایش پیدا بود، جشن جوان به حاشیه رانده شد و محفلی که قرار بود در آن از جوانان تجلیل و حماسه حضور مردم پای صندوق‌های رأی یادآوری شود، به بنگاه تخریب دولت قبل و مکان دنج برای رقص و پایکوبی مبدل شد.

اگرچه مسئولان برگزاری جشن تلاش کردند که جلوی اختلاط پسران و دختران جوان را بگیرند اما جو سالن و آهنگ‌هایی که انتخاب شده بود طوری زمینه را برای به وجد آوردن جوانان آماده کرده بود که مسئولان انتظامی با تمام تلاشی که به خرج دادند نتوانستند جلوی این بی‎نظمی و هنجارشکنی را بگیرند؛ در برخی از تراکت‌های برنامه جو سالن طوری شده بود که دختران جوان با حرکات موزون، نگاه پسرها را به سوی خود میخکوب می‎کردند.

حضور بخشداران در کنار مسئولان سیاسی و دهیاران نشان از تلاش مسئولان فرمانداری برای پرکردن سالن داشت، طبق اطلاع‎رسانی برنامه قرار بود بنیامین بهادری به‌عنوان خواننده و علی ضیا به‌عنوان مجری در این مراسم حضور پیدا کنند.

بسیاری از جوانان حاضر در این جشن با شعارهای دسته‎جمعی انتظار بنیامین را می‌کشیدند اما رکب سیاسی مسئولان آنها را ضربه فنی کرده بود، نه راه پیش داشتند و نه راه پس؛ نقشه‌ای که مسئولان برای حضور جوانان کشیده بودند!

با توجه به حضور استاندار مازندران و نیز صلحی‌امیری مشاور رئیس جمهور فرصتی برای بیان ارادات فرماندار ساری فراهم نشد ولی ظاهراً بهنام صفوی که جایگزین بنیامین شده بود ماموریت یافت که چند بار از اقدام فرماندار ساری در برگزاری این جشن تقدیر کند.

به گزارش فارس، ربیع فلاح در این همایش اظهار کرد: 24 خرداد سال 92 مازندران افتخار بزرگی در تاریخ کشور خلق کرد و حماسه بزرگی بود که بعد از سال‌ها درد و رنج و مشکلات، دولت تدبیر و امید با فضای اعتدال ورود پیدا کرد.

وی با بیان اینکه مازندران استان پیش‌رو در انتخاب روحانی بودند، افزود: خوشحال هستیم که در آغازین روزهای تشکیل دولت اعتدال تا امروز شعارهای دولت در حال اجرا‌‌ست.

استاندار مازندران با بیان اینکه با وجود مشکلات فراوان اما تعامل سازنده با همه گروه‌ها داریم، خاطرنشان کرد: از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم، 24 خرداد وابسته به هیچ جناح سیاسی نبوده و این پیروزی متعلق به همه مردم ایران است.

این مسئول با اشاره به اینکه اشتغال و رونق اقتصادی از موارد مهمی است که در استان به آن می‌پردازیم، تصریح کرد: با وجود مذاکره فرزندان این کشور با 1+5 امیدواریم خبرهای خوش در آینده به مردم ما برسد و بتوانیم از تحریم‌ها رهایی یابیم.

فلاح با بیان اینکه با وجود تحریم‌هایی که داریم اما سرمایه‌گذارانی به استان ور‌ود پیدا کرده‌اند، ادامه داد: سال گذشته 24 هزار شغل ایجاد کردیم و امیدواریم امسال این رقم به 40 هزار نفر افزایش یابد تا شرمنده این مردم نباشیم.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های بسیاری در حوزه گردشگری، کشاورزی و ... صورت گرفته است، گفت: چون این مراسم در قالب جشن برگزار می‌شود در آینده گزارش کامل اقدامات تیم دولت در مازندران ارائه می‌شود.

در ادامه سیدرضا صالحی‌ اظهار کرد: روز گذشته که عازم مازندران بودم، رئیس‌‌جمهور اعلام کرد سلامی از سر صدق، صفا و صمیمیت از طرف من به مردم مازندران برسانید.

وی با بیان اینکه بر این باور هستم که بستر اصلی خیزش 24 خرداد در 19 خرداد از شهرستان ساری آغاز شد، افزود: درود بر ساری و انسان‌های فرهیخته‌ای که حماسه آفریدند و دست رد بر جهالت زدند.

رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملی ایران با اشاره به اینکه مردم مازندران به بی‌کفایتی‌ها «نه» گفتند، بیان کرد: زمانی که با رئیس‌جمهور از گیلان وارد مازندران شدیم، بر این باور بودیم این مسیر را زمینی از تنکابن به ساری طی کنیم، اما «ما ادراک ساری».

مشاور رئیس‌‌جمهور با بیان اینکه بهمن رأی در ساری آغاز شد، تصریح کرد: این بهمن رأی به همه کشور سرایت کرد و دولت مدیون ساری و مازندران است.

صالحی‌امیری با بیان اینکه کسانی که نشاط این جوانان را برنمی‌تابند، توبه کنند، ادامه داد: اینها فرزندان باشرافت ما هستند و کسانی که پیام ما را می‌شنوند بدانند دولت قدردان زحمت شما است و وظیفه خود می‌داند از شما حمایت کند.

وی با اشاره به اینکه در آینده از پیچ اصلی مشکلات عبور می‌کنیم، خاطرنشان کرد: آنها که ادعای آسمانی بودن داشتند و 8 سال کشور را به بن‌بست کشانده بودند، بدانند دولت امروز در حال رفع مشکلات است.

رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملی ایران با بیان اینکه امروز نه فقط 1+5 بلکه همه دنیا در حال مذاکره با ایران هستند، افزود: هر آنچه عاید شود ما پیروز هستیم، چون توانستیم ایران‌هراسی را در دنیا رفع کنیم، آمارها نشان می‌دهد که نگاه دنیا به ایران تغییر کرده و ایران را اهل مذاکره می‌دانند.

این مسئول با اشاره به اینکه ما حقوق مردم را با مذاکره تامین می‌کنیم،ادامه داد: دنیا به این نتیجه رسیده است باید با ایران از روی عزت‌مداری صحبت کند.

صالحی‌امیری با بیان اینکه بیش از 50 میلیارد دلار از دارایی‌های ایران آزاد شد، تصریح کرد: نشاط در ایران دوباره ایجاد می‌شود و همه می‌توانند در این سرزمین بنویسند، قلم بزنند و هیچ کس نمی‌تواند مانع آزادی‌های شما باشد.

وی گفت: در سفر هیئت دولت به مازندران می‌بینید رئیس‌جمهور آن‌گونه که شایسته است از شما تشکر می‎کند.

 
 
توهین به آیت الله جنتی، متهم کردن نمایندگان مجلس به دزدی از بیت المال و حمایت از اصحاب فتنه+تصاویر
 
 

جشن گرامی داشت روز 24 خرداد پس از تبلیغات و هیاهوی فراوان دولت و گروه هایی از اصلاح طلبان آذربایجان غربی در سالن اجتماعات شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان غربی برگزار شد.

در این همایش که به دلیل عدم استقبال از آن، با یک ساعت تاخیر و در سالن نیمه خالی برق راس ساعت 18 آغاز شد، مسئول ستاد انتخاباتی روحانی در آذربایجان غربی، یکی از اساتید دانشگاه، یکی از روحانیون های اهل سنت، استاندار آذربایجان غربی و رئیس کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به سخنرانی پرداختند.

در این همایش شبه دولتی، استاندار آذربایجان غربی خطاب به عناصر سیاسی اصلاحات و اعتدال استان گفت که انتخابات اسفندماه را جدی بگیرند. که این اظهارات با توجه به اینکه دولت مجری انتخابات است عجیب به نظر می رسد.

سعادت همچنین دولت قبل را به استفاده از تفنگ و سرنیزه در جریان اعتراضات مردمی به خشک شدن دریاچه ارومیه متهم کرد. استاندار آذربایجان غربی در واکنش به خبر یکی از سایت های اصولگرا مبنی بر محرومیت استان آذربایجان غربی در شاخص های انسانی گفت که این محرومیت ها میراث دولت قبل است.

وی سنوشت برخی از منابع مالی در دولت گذشته را مبهم دانست.

اما در ادامه این نشست، محسن رهامی پشت تریبون رفت. در حالی که وزیر کشور هم اظهاراتش در خصوص پول های کثیف را تکذیب کرد، رهامی گفت: 170 نفر از همین نمایندگان مجلس با پول دزدی از بیت المال به مجلس رفته اند.

رئیس کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با توهین به شخصیت آیت الله جنتی وی را به دخالت در روند انتخابات متهم کرد و گفت که شورای نگهبان میبایست همه را از فیلتر صلاحیت ها رد کند.

وی با تمجید از شخصیت اصحاب فتنه، آرزو کرد که آن ها به زودی از حصر آزاد شوند. وی اصحاب فتنه را پاکدست نامید و به آبگوشت خوردن با آن ها افتخار کرد. او که از اختلافات عمیق بین اصلاحطلبان آذربایجان غربی با خبر بود، آن ها را به اجماع فراخواند.

-در خلال مراسم، کلیپ هایی با تصویر رئیس جمهور دولت اصلاحات پخش شد.

-گروهی از افراد معلوم الحال با دستبند ها و سربندهای سبز در مراسم حضور یافتند.

این رفتارها و گفتارهای ضد نظام و مسئولین نظام در مراسمی با حضور مسئولین عالی رتبه دولت در آذربایجان غربی جای تعجب دارد.

مراسم گرامی داشت روز 24 خرداد(سالروز پیروزی دولت تدبیر و امید در انتخابات سال 92) در حالی بعد از ظهر امروز در سالن برق ارومیه برگزار شد که این همایش مورد بی مهری مردم و فعالان سیاسی استان آذربایجان غربی قرار گرفت.

در حالی که  قرار بود مراسم موسوم به "روحانی تنها نیست" راس ساعت 17 آغاز شود، به دلیل عدم استقبال از این مراسم و خالی ماندن سالن (علی رغم تبلیغات گسترده در شهر)، مراسم با یک ساعت تاخیر ساعت 18 با حضور جمعی از مسئولین آغاز به کار کرد.

شوکه شدن مسئولین اجرایی از این استقبال سرد-چند تماس و حضور یک گروه 10 نفره از دانشجویان

ورود سعادت، رهامی و هیات همراه راس ساعت 18 به سالن نیمه پر برق

سران اصلاحات و اعتدال با اختلاف هایی عمیق در آستانه انتخابات

سخنرانی سعادت و واکنش به انتقادات رسانه ای

سخنرانی محسن رهامی- متهم کردن 170 نفر از نمایندگان مجلس به دزدی از بیت المال

توهین به آیت الله جنتی و انتقاد از سیاست های شورای نگهبان

 عرض ارادت به محضر اصحاب فتنه

دعوت گروه های حاضر برای رفع اختلافات و اجماع برای انتخابات اسفندماه

همه و همه در یک مراسم دولتی!

نامه ای که برای حمایت از تیم مذاکره کننده آماده شده بود

و کل امضاء هایی که زیر این نامه جمع شد

 

گزارشی از حواشی همایش طرفداران دولت در تبریز

 

 عصر روز گذشته تالار معلم تبریز شاهد برگزاری مراسم دومین سالگرد انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۲ و بزرگداشت پیروزی حجت الاسلام حسن روحانی در این انتخابات بود که توسط شورای  هماهنگی اصلاح طلبان  آذربایجان شرقی و طرفداران دولت انجام شده بود.

توزیع شال و پرچم بنفش و استقبال نه چندان خوب  حضار از آن

توزیع شال های بنفش و همچنین بروشورهای مربوط به عملکرد دولت تدبیر و امید در ورودی تالار ناخودآگاه حضار را به سمت محل توزیع سوق می داد که البته با استقبال نه چندان مناسب افراد حاضر روبرو شد.

این برنامه که اغلب حضار آن  دعوت شده بودند، حوالی ساعت ۱۷:۳۰ و با نیم ساعت تاخیر نسبت به زمان اعلامی شروع شد.

 شلوغی خاصی وجود نداشت و جا برای نشستن همه مهیا بود و طبق معمول چنین مراسماتی ردیف های اول و دوم نیز برای مهمانان رزرو شده بود.

جمع همه اصلاحاتی ها جمع بود

علاوه بر پوری حسینی و کرباسیان معاونان وزیر اقتصاد و همچنین اسماعیل جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی و شکور اکبرنژاد، نماینده پیشین مجلس که سخنرانان این برنامه بودند، حضور افرادی چون شهرتی فر، فرماندار تبریز، حبیب شیری آذر، عضو ش,رای اسلامی کلانشهر تبریز به همراه پورمهدی، شبستری خیابانی و نواداد، معاونان استاندار در ردیف اول جلب توجه می کرد. 

همچنین مدیران دیگری همچون پورمحمدی، رئیس دانشگاه تبریز، استاد رحیمی، مدیر کل سیاسی استانداری، حسینی، مدیر کل اقتصاد و دارایی، آبدار، معاون شهردار تبریز و عضو شورای مرکزی  شاخه استانی حزب کارگزاران  و همچنین نازیلا آصفی، عضوپیشین شورای شهر تبریز و کریم صادق زاده، رئیس خانه کارگر استان و عضو شورای هماهنگی اصلاح طلبان به چشم می خوردند و به نوعی جمع همه اصلاحاتی ها در این مراسم جمع بود.

امتناع معاونان استاندار از بستن شال بنفش و نقل مکان نواداد به ردیف دوم

نکته جالب توجه این مراسم اصرار انتظامات برنامه برای بستن شال بنفش بر روی مدیران و مسئولین حاضر بود که اغلب با استقبال روبرو می شد، اما در این بین شبستری خیابانی و نواداد دو تن از معاونان استاندار به درخواست انتظامات جواب رد داده و از بستن شال بنفش امتناع ورزیدند.

نواداد بعد از ممانعت از اقدام انتظامات در خصوص بستن شال بنفش، از ردیف اول سالن به ردیف دوم آن نقل مکان کرده و ترجیح داد تا مراسم را از آنجا نظاره گر باشد وشاید هم این امر برای اصولگرایی که به اعتدال پیوسته اندکی طبیعی به نظر برسد.

بازار گرمی های مجری رادیویی برنامه

مجری این مراسم که از گویندگان رادیو تبریز بود، از همان ابتدای اجرا تا پایان مراسم بارها با واژه های گوناگون دولت یازدهم را در مسیر رسیدن به مقصد عنوان کرده و وجود این دولت را شایسته مردم ایران خواند.

وی همچنین در طول برنامه با کلمات کنایه آمیز به انتقاد از دولت گذشته پرداخته و گفت: کلنگ زنی های متعدد و بالا رفتن بیجای تورم رعایت حقوق شهروندی نیست بلکه حقوق شهروندی در تحول نظام سلامت و کنترل تورم در جهت رسیدن به مقصد خاص است.

این مجری بارها با بکار بردن واژه های گوناگون در حمایت از دولت سعی در تهییج احساسات حاضران داشته که در چند نوبت موفق به تشویق گرفتن از حاضران شد.

اصلاح طلبان و آشنا کردن مردم با دین

بعد از صحبت های ابتدایی مجری مراسم، پوری حسینی، رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در آذربایجان شرقی و رئیس سازمان خصوصی سازی که میهمان اصلی مراسم بود، با شال بنفش به سخنرانی پرداخته که در ابتدا به تمجید از جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی پرداخت.

وی همچنین انتخاب روحانی را ناشی از برتری بخشی منش و تفکر روحانی به سایر تفکرها توسط مردم خواند.

رئیس سازمان خصوصی سازی در ادامه گروه های سیاسی را به رعایت منشور اخلاقی در انتخابات دعوت کرده و گفت: به جای سیاه نمایی و تهمت زدن به سایرین، باید از توانمندی های خود ذکر شود.

وی ادامه داد: همواره اصلاح طلبان را متهم به بی دینی می کنند در حالی که این تهمت زنندگان معلوم نیست چه خدماتی به دین کرده اند ولی ما اصلاح طلبان می خواهیم مردم را با دین آشنا کنیم در حالی که عده ای به نام دین تهمت و بگم بگم راه انداختند.

این بخش از صحبت های پوری حسینی با استقبال حضار مواجه شده و وی را تشویق کردند.

وقتی خاتمی نماد انسانیت و اخلاق می شود

در ادامه از شکور اکبرنژاد، فعال اصلاح طلب و نماینده پیشین مجلس برای سخنرانی دعوت شد و نکته جالب این که در حین سخنرانی وی، انتظامات شال بنفش به وی داد که وی نیز از بستن آن امتناع کرد.

اکبرنژاد که در یک سال گذشته در محافل مختلف اظهارات بحث برانگیزی در مورد مسائل مختلف کشور از جمله فتنه ۸۸ داشت، در این مراسم نیز بی حاشیه نبود.

وی از خاتمی، رئیس جمهور پیشین کشور با نماد انسانیت و اخلاق یاد کرد که با تشویق حضار روبرو شد.

دکترای اکتسابی بدون داشتن عقلانیت مصداق آیه " کمثل الحمار " است

این فعال سیاسی اصلاح طلب همچنین ادعا داشت: علم و عقلانیت در کشور ما تعطیل و یا کم رنگ شده است اما تقلید رشد چشمگیری داشته است.

وی با بیان اینکه علم همراه با عقلانیت موثر است، گفت: دکترای اکتسابی بدون داشتن عقلانیت مصداق آیه " کمثل الحمار " است.

اکبرنژاد مطابق اظهارات یک سال گذشته خود در این مراسم نیز از دولت خواست تا برای رفع حصر سران فتنه اقدامی کند و با با بکار بردن واژه فرزندان انقلاب برای سران فتنه، گفت: حصر فرزندان انقلاب را پایان دهید تا از سو استفاده بدخواهان جلوگیری شود.

در ادامه برنامه، کلیپی از رقابت های انتخاباتی سال ۹۲ که مربوط به سخنرانی های روحانی و همچنین پیروزی وی در انتخابات و برخی اقدامات وی بعد از ریاست جمهوری پخش شد که برای مدت زمان کوتاهی به مراسم تنوع داده شد.

گزارش استاندار و انتقاد از دولت های نهم و دهم

پس از آن نوبت به سخنرانی جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی رسید که ضمن اشاره به گزارش اجمالی و کلی از اقدامات دولت یازدهم، به انتقاد از دولت های نهم و دهم پرداخت.

وی همچنین استقبال مردم از روحانی در سفر اخیر استانی هیئت دولت را تداوم حرکت های انقلابی در ۲۹ بهمن ۵۶ و ۲۲ بهمن ۵۷ دانست.

شعرخوانی در وصف روحانی وجبارزاده

بعد از سخنرانی جبارزاده، پایه گذار، شاعر تبریزی به روی سن دعوت شده و شعری جناس در وصف رئیس جمهور در تمجید وی خواند.وی همچنین در لابلای شعر خود به مدح استاندار آذربایجان شرقی نیز پرداخت.

بخش پایانی این مراسم به سخنرانی کرباسیان، معاون وزیر اقتصاد و رئیس گمرکات کشور مربوط می شد که وی در قالب پاورپوینت به ارائه گزارش عملکرد دولت در حوزه اقتصادی پرداخت.

وی همچنین در پاین گزارش خود با تاکید بر کمک کردن مردم به دولت، گفت: انتخاب درست خود در سال ۹۲ را در انتخابات آتی مجلس نیز تکرار کنید.

تشویق گرفتن مجری برای رئیس ستاد انتخابات موسوی

این مراسم با سخنرانی کرباسیان در حال پایان بود که این بار هم مجری برنامه، سعی در بازار گرمی کرده و بعد از اطلاع یافتن از حضور مصطفی مولوی، رئیس ستاد انتخاباتی یکی از سران فتنه در سال ۸۸ در مراسم با بردن نام وی خواستار تشویق حضار شد.

مراسم بزرگداشت پیروزی روحانی در انتخابات سال ۹۲  بدون اجرای برنامه های جانبی، به سخنرانی بسنده شده و بعد از حدود ۲ ساعت به کار خود پایان داد.

Image title

Image title

Image title

Image title

Image title

Image title

Image title

Image title

Image title

Image title

Image title

Image title

Image title

Image title

Image title

Image title

Image title

Image title

Image title

Image title

Image title

Image title

Image title

Image title

اقدام تامل برانگیز در نصب بنر تبریک/عکس

 

آموزش وپرورش به عنوان یکی از نهادهای انقلابی و تاثیرگذار در پرورش استعداد های علمی و دینی در جامعه است که باید فراغ از هرگونه نگرش سیاسی و جناحی به رسالت اصلی خویش یعنی تعلیم و تعلم بپردازد.

 

مقام معظم رهبری در دیداری که با معلمان و مسئولان آموزش وپرورش داشتند ضمن تاکید بر جایگاه و نقش آموزش وپرورش در جامعه فرمودند: آموزش و پرورش سنگ بنای آینده کشور است به این معنا که اگر بنا باشد در پی آینده روشن و بهبود وضع کشور در زمینه های مختلف باشیم باید توجه ویژه و عمیق و همه جانبه به آموزش و پرورش داشته باشیم.

 

بدون شک تلاش ها و مجاهدت های معلمان در جهت ارتقای سطح کمی و کیفی علمی و تربیتی دانش آموزان یک فرایند انکار ناپذیر است که نشان دهنده ارزش و جایگاه رفیع آموزش وپرورش است.

 

علی اصغر فانی وزیر آموزش وپرورش در تاریخ 18 خردادماه سال جاری در مراسم گردهمایی مشترک شورای معاونان و مدیران کل استان‌ها که در اردوگاه شهید باهنر تهران اظهارکرد: آموزش و پرورش باید استقلال خود را در امر انتخابات حفظ کند و مدیران آموزش و پرورش باید از هرگونه موضع‌گیری له یا علیه حزب، گروه و جناح‌های مختلف خودداری کنند و همه توان و تلاش آموزش و پرورش باید صرف تشویق حضور گسترده و مؤثر مردم و آحاد جامعه در انتخابات و عرصه‌های حمایت از انقلاب و کشور باشد.

 

امروز 24 خرداد ماه 94 مصادف بود با دومین سال روی کار آمدن دولت یازدهم در کشور بود که اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده اقدام به نصب بنر بزرگداشت این روز در آموزش وپرورش شهرستان کرده که حاشیه های جالبی نیز داشته است.

 

 

همایش «روحانی تنها نیست» در شیراز/تصاویر
 
همایش گرامیداشت «۲۴خرداد» در شیراز برگزار شد.

همایش گرامیداشت «۲۴خرداد» با عنوان «روحانی تنها نیست» صبح امروز با حضور سردار دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در تالار حافظ شیراز برگزار شد.

 

همایش گرامیداشت «۲۴خرداد» در شیراز

همایش گرامیداشت «۲۴خرداد» در شیراز

 

همایش گرامیداشت «۲۴خرداد» در شیراز

همایش گرامیداشت «۲۴خرداد» در شیراز

 

همایش گرامیداشت «۲۴خرداد» در شیراز

همایش گرامیداشت «۲۴خرداد» در شیراز

 

همایش گرامیداشت «۲۴خرداد» در شیراز

همایش گرامیداشت «۲۴خرداد» در شیراز

 

همایش گرامیداشت «۲۴خرداد» در شیراز

همایش گرامیداشت «۲۴خرداد» در شیراز

 

همایش گرامیداشت «۲۴خرداد» در شیراز

همایش گرامیداشت «۲۴خرداد» در شیراز

 

همایش گرامیداشت «۲۴خرداد» در شیراز

همایش گرامیداشت «۲۴خرداد» در شیراز

 

همایش گرامیداشت «۲۴خرداد» در شیراز

همایش گرامیداشت «۲۴خرداد» در شیراز

 

همایش گرامیداشت «۲۴خرداد» در شیراز

همایش گرامیداشت «۲۴خرداد» در شیراز

 

همایش گرامیداشت «۲۴خرداد» در شیراز

همایش گرامیداشت «۲۴خرداد» در شیراز

 

همایش گرامیداشت «۲۴خرداد» در شیراز

همایش گرامیداشت «۲۴خرداد» در شیراز

 

همایش گرامیداشت «۲۴خرداد» در شیراز

همایش گرامیداشت «۲۴خرداد» در شیراز

 

همایش گرامیداشت «۲۴خرداد» در شیراز

همایش گرامیداشت «۲۴خرداد» در شیراز

 

همایش گرامیداشت «۲۴خرداد» در شیراز

همایش گرامیداشت «۲۴خرداد» در شیراز

 

همایش گرامیداشت «۲۴خرداد» در شیراز

همایش گرامیداشت «۲۴خرداد» در شیراز

 

همایش گرامیداشت «۲۴خرداد» در شیراز

همایش گرامیداشت «۲۴خرداد» در شیراز

 

همایش گرامیداشت «۲۴خرداد» در شیراز

همایش گرامیداشت «۲۴خرداد» در شیراز

 

همایش گرامیداشت «۲۴خرداد» در شیراز

همایش گرامیداشت «۲۴خرداد» در شیراز

 

همایش گرامیداشت «۲۴خرداد» در شیراز

همایش گرامیداشت «۲۴خرداد» در شیراز

 

همایش گرامیداشت «۲۴خرداد» در شیراز

همایش گرامیداشت «۲۴خرداد» در شیراز

 

همایش گرامیداشت «۲۴خرداد» در شیراز

همایش گرامیداشت «۲۴خرداد» در شیراز

پاسداشت حضور، این‌گونه نیست؟!/تصاویر

 
در سالروز پیروزی دکتر حسن روحانی در انتخابات خرداد ماه 92 همایش هایی تحت عنوان « پاسداشت حضور» در برخی شهرهای کشور برگزار می شود که بیشتر جنبه تشریفاتی دارد تا پاسداشت مردم!

24 خرداد ماه 92 بعد از ماه‌ها وعده انتخاباتی، مردم با حضور پرشور و حماسی خود در انتخابات دیگر بار در رفراندومی نامحسوس به جمهوری اسلامی رای دادند و از میان نامزدهای انتخاباتی برای حفظ آرمان‌های امام و انقلاب، بهبود اوضاع اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و .... به دکتر حسن روحانی که با شعار اعتدال وارد صحنه شده بود؛ رای دادند.

 کارشناسان و تحلیل‌گران سیاسی یکی از علت‌های پیروزی روحانی در انتخابات را بیان وعده‌های انتخاباتی اقتصادی و سیاستمداری وی بیان می‌کنند.

 

بهبود فوری اوضاع اقتصادی کشور، رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم، ایجاد اشتغال و تحقق سیاست‌های ابلاغی از سوی رهبری در عمل نه فقط به زبان و شعار، احترام به منتقدان، رفع موانع تولید در آغاز کار، اصلاح نظام اداری، هدایت نقدینگی به سمت تولید، توجه به مسئله عدالت در مقوله رانت و تولید، اجرای اصل 44 قانون اساسی، توقف واردات محصولات کشاورزی، ساخت مسکن مهر، چرخش سانتریفیوژها، شایسته سالاری، مشورت در انتخاب وزرا، بازگشت احترام به پاسپورت ایرانی و .... همه از وعده های انتخاباتی دکتر حسن روحانی بود.

اما بعد از تحویل گرفتن دولت، برنامه‌های جامع دولت راستگویان محقق نشد و همه مشکلات را در ابتدا به خزانه خالی ، احمدی‌نژاد و دولتش نسبت داد و با گذشت زمان و مذاکرات 5+1 همه مشکلات حتی محیط زیست و آب خوردن! هم به تحریم‌ها برگشت و در این برهه نیز عدم حل مشکلات به حاکمیت و این‌که اگر حاکمیت کلی با دولت همراه نیست برمی گردد.

و اینک در 24 خرداد ماه سال 94

رکود شدید، تورم‌های ملموس، بی‌احترامی ها به پاسپورت ایرانی، بی‌سواد و بی‌شناسنامه خواندن منتقدان، تعطیلی سانتریفیوژها، بی‌تدبیری در مذاکرات، لبخند به روی دشمن، بها دادن به آمریکا به بهانه روحیه مذاکره، سازش و روحیه صلح‌طلبی، احیای فتنه‌گران 88 بر خلاف مواضع رهبری، بی‌اهمیتی به فرهنگ ناب و اصیل ایرانی اسلامی و..... نقد هایی است که به دولت تدبیر و امید وارد است و در جامعه شاهد این مشکلات هستیم.

پاسداشت حضور این گونه نیست!

حضور مردم را باید پاسداشت، اما با تحقق وعده‌ها و نه به زعم خودتان با هزینه کردن از خزانه خالی برای برگزاری همایش‌ها با تبلیغات گسترده در سطح شهر و سفر وزرا برای سخنرانی، « برای دکتر حسن روحانی» با شعار اینکه « روحانی تنها نیست».

اگر خزانه خالی است و منابع کم، رهبری فرمودند از طریق صرفه‌جویی جبران شود، اما این همایش‌ها و هزینه‌ها اگر هم به گفته شما مردمی -بخوانید توده خاص- است و نمونه این همایشات مردمی در سالن شهید پاکنژاد دانشگاه تربیت معلم یزد با سخنرانی وزیر ارشاد برگزار می‌شود! اسراف است ، به مردم اسراف کردن را یاد ندهید.

دکتر روحانی و راستگویان محترم، توده ملت، منتقدان، دلواپسان همه و همه با شما همراهند و هدف همگی ما حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران و رسیدن پرچم انقلاب به دستان مبارک امام زمان (عج) است و شما هم اگر احساس تنهایی می‌کنید راهش همدلی و همزبانی با مردم و رفع مشکلات آنان و ایستادگی در برابر آمریکای جنایتکار است .

 

حاشیه هایی از برگزاری همایش "روحانی تنها نیست" در بروجرد

 

همایش روحانی تنها نیست عصر یکشنبه با حضور جوانان و برخی از مسئولین در اداره ارشاد اسلامی بروجرد برگزار که این همایش حاشیه هایی را به همراه داشت.

این همایش عصر روز یکشنبه به مناسبت دومین سال انتخاب روحانی به عنوان رئیس جمهور با حضور جمعی از جوانان و مسئولین استانی و شهرستانی در بروجرد برگزار شد.
در ابتدای همایش و در بدو ورود به سالن برگزاری این مراسم جوانان و برگزار کنندگان با شال های بنفش در گردن و همچنین ربان های بنفش که بر روی مچ ها و انگشتانشان بسته شده بود از مدعوین استقبال می کردند.
دختران و پسرانی که هر کدام با نشانی از رنگ بنفش این همایش را اداره می کردند و برخی هم لباسی به این رنگ بر تن داشتند.
البته از همه سنین آمده بودند از دختران و پسران گرفته تا زنان و مردانی که شاید آمدنشان دور از انتظار بود.
این همایش با قرائت آیاتی از قرآن مجید توسط یک نوجوانان آغاز و سپس سرود جمهوری اسلامی ایران پخش شد و در ادامه کلیپی از رئیس جمهور و اجرای حکم ریاست جمهوری به همراه موسیقی و همخوانی اجرا شد.
در ادامه این همایش دبیر حزب همبستگی در بروجرد سخنرانی خود را آغاز کرد و از تریبون برای نشان دادن اقتدار و قدرت دولت استفاده کرد.
در لا به لای صحبت های مرادی صدای کف و سوت حاضران در همایش بالا می رفت و انگشتان ربان بسته و مچ هایی که به رنگ بنفش گره خورده بو.دند بالا و بالا تر می رفت.
بعد از اتمام سخنرانی مرادی کلیپی دیگر پخش شد که همزمان پلاکاردها و دست نوشته هایی در همایش بالا رفت ، پلاکاردهایی با عنوان مذاکره نداریم، وقتی وجدان ندارید  و چند نوشته دیگر با همین موضوع که در این لحظه با برخورد شدید برگزار کنندگان همراه شد.
صدای چند تن از برگزار کنندگان به افرادی که این پلاکاردها را در دست داشتند بالا رفت و بعد از چند لحظه دوباره اوضاع همایش آرام شد و همچنان این پلاکاردها بالا بودند.
در این هنگام که دست نوشته ها در مورد مذاکرات هسته ای بالا رفت همه لنزهای دوربین عکاسان و فیلمبردارن حاضر در جلسه به این سمت کشیده شد.
سپس معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان شروع به سخنرانی کرد و باز هم حضار در لا به لای صحبت ها وی موجی از کف و سوت و شادی را به وجود می آوردند.
در پایان این همایش اجرای موسیقی زنده توسط یک گروه در بروجرد اجرا و سپس بعد از دو و نیم ساعت از برگزاری این همایش کلیپی از علیپور پخش شد و برنامه پایان یافت.

 

همایش روحانی تنها نیست، بازتاب بروجرد،ابراهیم پوربهرام

همایش روحانی تنها نیست، بازتاب بروجرد،ابراهیم پوربهرام

همایش روحانی تنها نیست، بازتاب بروجرد،ابراهیم پوربهرام

همایش روحانی تنها نیست، بازتاب بروجرد،ابراهیم پوربهرام

همایش روحانی تنها نیست، بازتاب بروجرد،ابراهیم پوربهرام

همایش روحانی تنها نیست، بازتاب بروجرد،ابراهیم پوربهرام

همایش روحانی تنها نیست، بازتاب بروجرد،ابراهیم پوربهرام

همایش روحانی تنها نیست، بازتاب بروجرد،ابراهیم پوربهرام

همایش روحانی تنها نیست، بازتاب بروجرد،ابراهیم پوربهرام

همایش روحانی تنها نیست، بازتاب بروجرد،ابراهیم پوربهرام

همایش روحانی تنها نیست، بازتاب بروجرد،ابراهیم پوربهرام

همایش روحانی تنها نیست، بازتاب بروجرد،ابراهیم پوربهرام

همایش روحانی تنها نیست، بازتاب بروجرد،ابراهیم پوربهرام

همایش روحانی تنها نیست، بازتاب بروجرد،ابراهیم پوربهرام

همایش روحانی تنها نیست، بازتاب بروجرد،ابراهیم پوربهرام

همایش روحانی تنها نیست، بازتاب بروجرد،ابراهیم پوربهرام

همایش روحانی تنها نیست، بازتاب بروجرد،ابراهیم پوربهرام

همایش روحانی تنها نیست، بازتاب بروجرد،ابراهیم پوربهرام

همایش روحانی تنها نیست، بازتاب بروجرد،ابراهیم پوربهرام

همایش روحانی تنها نیست، بازتاب بروجرد،ابراهیم پوربهرام

لازم به ذکر است که این مراسم جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی حضور داشتند./دانا

دیدگاه‌ها

حیف شد بنده خداها خیلی رسوا شدن

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک