آخرین اخبار

5. بهمن 1393 - 14:23   |   کد مطلب: 164
فرماندار کهگیلویه: به اینکه 12 درصد از جمعیت استان ما را عشایر تشکیل می‌دهند، خواستار توجه ویژه مسئولان در ایجاد توسعه و اشتغال برای این قشر غیور شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، ظهر امروز جلسه هماهنگی برگزاری جشن‌های دهه فجر و جشن بزرگ عشایر به میزبانی دهدشت با حضور اعضای شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 

کرامت کریمی، امنیت و اقتدار امروزی جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یک نظام مقتدر و دین‌باور بر تارک تاریخ را پیوند معنادار نظری و گفتاری و عملی بین مردم و مقام معظم رهبری دانست و بیان داشت: با ادامه داشتن این پیوند مطلوب و نهادمند، نظام جمهوری اسلامی تا همیشه در تاریخ درخشان و ماندگار خواهد ماند.

 

وی با اشاره به اینکه این دهه از یک منظر 10 روز است، این 10 روز را میزانی به درازای یک تاریخ عنوان و ضمن پایبندی به این عقیده، خواستار پاسخ‌دادن این عقیده‌ها، ارزش‌ها و ادامه‌دادن در خدمت‌رسانی این مسیر برای روشنایی در دهه فجر شد.

 

فرماندار کهگیلویه با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در خصوص عشایر که عنوان می‌کنند، «در نظام جمهوری اسلامی در همه مسیرها به عشایر به‌عنوان قشرهای خاص توجه خاص شود چرا که در سازندگی و دفاع از هویت نقش ممتازی داشتند» توجه به عشایر را مهم خواند و تصریح کرد: بر همین میزان عشایر یک گروه خاص با جایگاه و زندگی خاص می‌توانند نقش مهمی در توسعه یک شهرستان داشته باشند.

 

وی از عشایر به‌عنوان ذخایر انقلاب یاد کرد و با اشاره به اینکه 12 درصد از جمعیت استان ما را عشایر تشکیل می‌دهند، خواستار توجه ویژه مسئولان در ایجاد توسعه و اشتغال برای این قشر غیور شد.

 

کریمی در ادامه از برگزاری جشن بزرگ عشایر به میزبانی دهدشت خبر داد و خواستار همکاری و تعامل همه مسئولان در هر چه بهتر برگزار شدن این جشن شد و گفت: با همیاری هم از میراث‌های گذشته‌گان خود حفاظت کنیم.

 

انتهای پیام :و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک