آخرین اخبار

7. خرداد 1394 - 10:48   |   کد مطلب: 1615
فعال سیاسی اصلاح طلب راجع به گفتمان دولت مبنی بر اعتدال گرایی و جلوگیری از افراطی گری و احتمال ایجاد چالش میان اصلاح طلبان و طیف حامی دولت در انتخابات آینده مجلس گفت: اعتدال و اصلاحات پیوندهای تنگاتنگی با هم دارند. روش اعتدالی همان روش اصلاح طلبان است و روش اصلاح طلبان هم همان روش اعتدال است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه داریوش قنبری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانادرخصوص اختلافات بوجود آمده در جبهه اصلاح طلبان برای ارائه لیست انتخاباتی در مجلس آتی اظهار داشت: تا آنجایی که من اطلاع دارم، اختلافی بین اصلاح طلبان وجود ندارد و در مجموع همه معتقد هستند که بایستی با وحدت و انسجام در راستای انتخابات حضور داشته باشند  و هیچ یک از جریانات اصلاح طلب در این زمینه تردیدی ندارند.

 

وی ادامه داد: جریان های مختلفی هستند که برای اجماع اصلاح طلبان تلاش می کنند، از جمله تشکیلات آقای عارف که فعال هستند و همچنین شورای مشورتی و هماهنگی اصلاح طلبان نیز در استان ها شکل گرفته است. من فکر می کنم با محوریت این جریان های وحدت بخش، قطعا و یقینا وحدت در جبهه اصلاحات شکل خواهد گرفت و بین این جریان ها نیز هیچ اختلاف نظری بوجود نخواهد آمد.البته این به این معنا نیست که این جریان ها بخواهند لیست مجزایی را بدهند و یا از لیست مجزایی حمایت کنند؛ بلکه به طور قطع این جریان ها نقش داور را در بین تشکل ها، جریانات و احزاب مختلف اصلاح طلب ایفا می کنند تا بتوانند بین آنها نوعی وحدت و انسجام ایجاد کنند.

 

این نماینده اصلاح طلب مجلس درمورد اختلافاتی که درخصوص برخی کاندیداها در شهرستان ها بوجود آمده است اذعان داشت: در ارتباط با بحث کاندیداها فعلا هیچ تصمیمی گرفته نشده است و اصلا هنوز کاندیدایی مشخص نشده است که کسی بخواهد در خصوص آنها اختلاف نظر داشته باشد.

 

وی افزود: فعلا بحث ها در مورد مکانیزم و روش های وحدت آمیز است و تا آنجایی که من ارتباط دارم، هیچ کاندیدایی در هیچ حوزه ای مشخص نشده است و قرار بر این است که از طریق نظرسنجی کاندیداهایی که بیشترین شانس را برای پیروزی دارند انتخاب شوند و سایر اصلاح طلبان نیز از آنها حمایت کنند.

 

قنبری درباره نقش افرادی همچون هاشمی، خاتمی و روحانی در رهبری جریان اصلاحات ابراز داشت: هر سه این آقایان از رهبران جریان اصلاح طلب هستند و هر سه در این جریان مؤثرند.

 

این فعال سیاسی اصلاح طلب راجع به گفتمان دولت مبنی بر اعتدال گرایی و جلوگیری از افراطی گری و احتمال ایجاد چالش میان اصلاح طلبان و طیف حامی دولت در انتخابات آینده مجلس گفت: اعتدال و اصلاحات پیوندهای تنگاتنگی با هم دارند. روش اعتدالی همان روش اصلاح طلبان است و روش اصلاح طلبان هم همان روش اعتدال است.

 

وی در انتها در پاسخ به این سؤال که «آیا اصلاح طلبان برنامه ای برای استفاده از فعالان فتنه 88 در لیست انتخاباتی خود دارند یا خیر؟» خاطرنشان شد: فعلا راجع به هیچ گزینه ای صحبت نشده و صرفا جلسات برای هماهنگی بیشتر بین اصلاح طلبان است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک