آخرین اخبار

3. خرداد 1394 - 15:36   |   کد مطلب: 1568
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر تجلی عینی اقتدار و قدرت نفوذ ایمان و ارزش های الهی بر قدرت نظامی بود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، سید موسی خادمی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و بسیجیان کهگیلویه وبویراحمد که به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد وآزادسازی خرمشهر در محل صبح گاه مشترک سپاه فتح برگزار شد،اظهار کرد: دشمن در حماسه فتح خرمشهر به قدرت واقعی جوانان و رزمندگان شجاع ایران اسلامی پی برد.

 

آزاد سازی خرمشهر تجلی عینی اقتدار و قدرت ایران اسلامی بود

وی در ادامه به عملیات غرورآفرین بیت المقدس و اوج این عملیات در آن برهه اشاره کرد و گفت: عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر تجلی عینی اقتدار و قدرت نفوذ ایمان و ارزشهای الهی بر قدرت نظامی بود.

 

فتح خرمشهر مشت محکمی بر یاوه گویی های حاکم بغداد بود

استاندار کهگیلویه وبویراحمد به خیانت حاکم خیانتکار بغداد در زمان جنگ تحمیلی اشاره کرد وافزود: صدام با خیال واهی خود قرار بود که بعد از فتح خرمشهر تهران را نیز ظرف چهار تا پنج روز اشغال کند که عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر مشت محکمی بر یاوه گویی این متجاوز گر بود.

 

خادمی سوم خرداد و فتح خرمشهر را نماد ایستادگی و مقاومت در برابر توسعه طلبی و تجاوزگری دشمنان دانست و گفت: اقتدار انقلاب اسلامی در تمام عرصه ها به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان اسلام بوجودآمده است.

 

فتح خرمشهر حقیقتی ماندگار در انقلاب اسلامی

وی سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر را حقیقتی ماندگار وبرگ زرینی در تاریخ پرافتخار و شکوهمند ایران اسلامی دانست وگفت :تقارن روز پاسدار و میلاد خجسته حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز جانباز با سالروز آزادسازی خرمشهر بر شکوه و عظمت این روز عزیز بیشتر از گذشته افزوده است.

 

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در ادامه به میلاد خجسته امام حسین(ع) و روز پاسدار اشاره داشت و گفت:ایران اسلامی امروزه به پشتوانه سپاه و بسیج مسیر عزتمندانه و تعالی روزافزون خود را با قدرت و اقتدار در جهان طی می کند.

 

تشکیل سپاه پاسداران از بزرگترین ابتکارات امام راحل

 

خادمی یکی از ابتکارات و اقدامات ماندگار امام خمینی (ره) را نهادسازی و ایجاد نهادی بزرگ به نام سپاه پاسداران دانست و افزود:  تشکیل سپاه پاسداران از مهمترین ، مقدس ترین و با ارج ترین این نهادها از سوی امام راحل بود.

 

خادمی با بیان اینکه اگر چه وظیفه و رسالت ذاتی سپاه در گام نخست نظامی گری ودفاع از تمامیت ارضی بود،گفت: امروزه نقش تعیین کننده و دستاوردهای بزرگ سپاه پاسداران در عرصه های گوناگون پررنگ است.

 

نقش والای سپاه پاسداران در محرومیت زدایی قابل ستایش است

 

استاندار به نقش سپاه پاسداران در محرومیت زدایی و سازندگی در کل کشور اشاره کرد و افزود: نقش سپاه در محرومیت زدایی و اجرای پروژه های عمرانی بزرگ که حتی بسیاری از کشورهای خارجی نیز توان ساخت و انجام انها را نداشتند و سیاست ها و راهبردهای فرهنگی و اجتماعی این نهاد مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست.

 

حضور سرداران بزرگ سپاه پاسداران در استان منبع خیر و برکت این نهاد بزرگ است

 

وی با تقدیر از مشارکت پررنگ و نقش موثر سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و از جمله اقتصادی و سیاست های محرومیت زدایی این نهاد مقدس در اقصی نقاط استان محروم کهگیلویه وبویراحمد، گفت: در طی سالهای اخیر حضور سرداران بزرگ سپاه از جمله سردار امیری و سردار بوعلی منبع خیر و برکت  برای برداشتن واژه محرومیت از این استان بوده است که باید قدردان آنها بود.

 

در پایان این صبحگاه مشترک از 21 خانواده شهید و جانبازان سرافراز عملیات بیت المقدس و آزادسازی فتح خرمشهر و جمعی از پاسداران نمونه در سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

منبع: بویرخبر

انتهای پیام/ر/200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک