آخرین اخبار

2. خرداد 1394 - 19:29   |   کد مطلب: 1558
فرماندار کهگیلویه گفت: اقتدار انقلاب اسلامی مدیون از خود گذشتگی جانبازان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، کرامت کریمی فرماندار کهگیلویه عصر امروز در مراسم بزرگداشت روز جانباز با بیان اینکه سوم خرداد و فتح خرمشهر یاداور حرکت انسان هایی است که به انقلاب اسلامی تکوین خاصی دادند گفت: این فتح بزرگ به دست پاسداران و رزمندگان انقلاب اسلامی ایران صورت گرفت.

 

وی بابیان اینکه انقلاب پدیده ای سیاسی،اجتماعی و فرهنگی است گفت: به گفته امام خمینی(ره) جانبازان رهبران این انقلاب اند.

 

فرماندار کهگیلویه گفت: روز جانبازمتعلق به انسان هایی است ک بر اساس اعتقاد دینی،سیایی و فرهنگی ودر پیوند با نظام و رهبری در دفاع مقدس حماسه ساختند و روز جانباز یعنی حفاظت و گرامیداشت از حماسه و رشادت های این عزیزان است.

 

کریمی با بیان اینکه جانبازان دفاع مقدس دربین مردم ایران داری جایگاه ویژه ای هستند گفت: جانبازان سر افراز ایرانی بر اساس الگو دینی و سیاسی خویش توانستند  در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایرن تاثیر گزار باشند و همه مدیون تلاش ها و از خود گذشتگی این عزیزان هستیم.

 

وی با بیان اینکه جانبازان از افتخارات هشت سال دفاع مقدس و انقلاب هستند، تصریح کرد: مسئولان نظام به جانبازان افتخار می‌‌نند و قدردانی از جانبازی جانبازان وظیفه همه است.

 

فرماندار کهگیلویه خاطرنشان کرد: جانبازان و شهدا از جان و مال خود گذشتند تا ایران و انقلاب اسلامی برای همیشه زنده بماند و ایران در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد.

 

کریمی کهگیلویه تاکید کرد: اگر جانفشانی‌ها و جانبازی‌های شهدا و جانبازان نبود، امروز دشمنان و استکبار اینگونه از نام ایران و انقلاب در هراس نبودند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک