آخرین اخبار

2. خرداد 1394 - 12:04   |   کد مطلب: 1549
ورود خاندان هاشمی به انتخابات مجلس کلید خورد؛
مقایسه عجیب "فاطمه هاشمی" با "بی نظیر بوتو" و "ایندیرا گاندی"+ عکس
بعد از فائزه هاشمی گویا نوبت به فاطمه هاشمی رسیده تا خود را برای انتخابات مجلس دهم آماده کند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه به نقل از خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا هنوز چند روز از انتخابات ریاست جمهوری نگذشته بود که خبر رسید فعالیت جریان های سیاسی برای حضوری گسترده در انتخابات آتی مجلس آغاز شده است. همین امر سبب شد تا سایر جریان ها نیز به فکر افتاده و از همان روزهای بعد از انتخابات به فکر 2 سال بعد باشند.

 

در طول ماه های بعد از انتخابات ریاست جمهوری هر از چند گاهی خبر از ورود یک جریان جدید به مسیر انتخابات مجلس به گوش می رسید تا اینکه در روزهای پایانی سال، خبر رسید فائزه هاشمی نیز برای حضور فعال و مستمر در این انتخابات برنامه ها و جلسات خود را آغاز کرده و قصد شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارد.

 

 

اواخر سال 92 بود که فائزه هاشمی در جمع اصلاح طلبان دماوند در جلسه ای اظهار داشت که ما باید در انتخابات آینده طوری عمل کنیم که 55 الی 60 درصد مجلس را در اختیار بگیریم. وی در ادامه عنوان کرده بود که باید جلوی دیکتاتوری احتمالی ناشی از  اکثریت 80 درصد مجلس را بگیریم.

 

حالا اما بعد از فائزه هاشمی گویا نوبت به فاطمه هاشمی رسیده تا خود را برای انتخابات مجلس دهم آماده کند. در این باره روزنامه آرمان که متعلق به خاندان هاشمی رفسنجانی است، در مقایسه ای عجیب و غریب به  تفاوت‌های تربیتی 3 زن پرداخته است. فاطمه هاشمی رفسنجانی، بی نظیر بوتو و ایندیرا گاندی 3 زن در دنیای سیاست هستند که آرمان به مقایسه سبک زندگی و تربیتی آنها پرداخته و قصد دارد با این روش فاطمه هاشمی را به عنوان یک چهره سیاسی مهم کشور معرفی کند.

 

در ادامه این گزارش آمده است: "مشی پدران و رفتار دختران اگرچه با علم به این تفاوت‌ها نمی‌توان عملکرد 3 زن را در یک راستا ارزیابی کرد اما مشترکات آنها قابل توجه است که از مهم‌ترین آن می‌توان به نحوه مواجهه پدران با نگاه ایده‌آلیستی دختران اشاره کرد به عنوان مثال فاطمه هاشمی می‌گوید که پدرم شخصیتی آرام و آکنده از همگرایی و دوستی با نوع انسان دارد. تبعیض جنسیتی را قبول ندارد و به همین دلیل گروهی از تندروها دشمن ایشان هستند...فاطمه هاشمی جا پای پدر می گذارد و مو به مو دنباله رو افکار اوست و کارنامه 2 دختر و 2 پسر بسته شد، اما کارنامه یک پدر و یک دختر باز است. "

 

این گزارش درحالی منتشر شده که اخیراً خبرها حاکی از افزایش اختلافات اصلاح طلبان برای ورود به مجلس دارد؛ به طوری که برخی از اصلاح طلبان با یکدیگر به اختلاف خورده و به نظر می رسد آرمان با انتشار گزارش های این چنین، قصد دارد پای خاندان هاشمی رفسنجانی را به انتخابات مجلس باز کرده و به معرفی فرزندان آیت الله و افراد نزدیک به این خاندان می پردازد.

 

حالا با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید که جریان های سیاسی با چه آرایشی قرار است در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی شرکت کنند. این در حالی است که همه جریانات سیاسی با جدیت شورای نگهبان در انتخابات گذشته آشنا شده اند و می دانند که برای عبور از فیلتر این شورا، چه کسانی را باید به عنوان لیست انتخابی خود معرفی کنند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک