آخرین اخبار

30. ارديبهشت 1394 - 11:20   |   کد مطلب: 1512
به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه:
مراسم بزرگداشت میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز در دهدشت برگزار می شود
مراسم بزرگداشت میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نوردهدشت برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، مراسم بزرگداشت میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه شنبه دوم خرداد سال جاری راس ساعت9 صبح و با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نوردهدشت برگزار می شود.

 

بهنام صمدی فرد رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه در گفت وگو با خبرنگارپایگاه خبری کهگیلویه ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه با تاکید برجایگاه والای جانبازان گفت: پیشرفت های امروز کشورمان در سایه دفاع ها و مجاهدت های شهدا و جانبازان حاصل شده و ملت ما با تمام وجود مرهون تلاش های این ایثارگران است.

 

وی با تقدیر از فداکاری های همسران و خانواده های جانبازان خاطرنشان کرد: ایثارگران عزیز ما در مکتب شیر بیشه شجاعت حضرت ابوالفضل العباس (ع) تربیت شده اند و با ولایت مداری در مقابل استکبار ایستادگی کردند.

 

صمدی فرد گفت: جانبازان شکسته بالانی هستند که به جامعه ما بال دادند، ایثارگرانی که در طول هشت سال مقاومت سینه سپر کردند تا نوامیس و مردم مان راحت زندگی کنند.

وی تصریح کرد: جانبازان ایرانی در حقیقت علمداران و پیشتازان دفاع از ولایت هستند و اگر روزی با ‏صدام و حزب بعث می‌جنگیدند امروز هم بر سر آرمان‌های خود ایستاده‌اند و سهمی هم ‏نمی‌خواهند.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه در این بزرگداشت برنامه های شاد و متنوعی با حضور هنرمندان استانی و شهرستانی برگزار می شود گفت: در این مراسم از جانبازان عملیات بیت المقدس تجلیل به عمل خواهد آمد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک