آخرین اخبار

2. بهمن 1393 - 22:53   |   کد مطلب: 151
فرماندار کهگیلویه گفت: آموزش و پرورش از شاخص‌های توسعه یافتگی در یک جامعه متمدن است و باید در این امر پیش از پیش سرمایه‌گذاری کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه به نقل از تسنیم،ظهر امروز همایش شوراهای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار کهگیلویه، فرمانداران شهرستان‌ها، ائمه جمعه و جماعات، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای آموزش وپرورش سراسر استان به میزبانی آموزش و پرورش دهدشت در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار شد.

فرماندار کهگیلویه در این همایش بابیان اینکه نهاد آموزش و پرورش یکی از مقدس‌ترین نهادها در منزلگاه انسان است،اظهار داشت: اگر تعلیم و تربیت را بخواهیم و به آن معتقد باشیم با سه مقدمه انسان تربیت پذیر،مختار و کمال النقص پیش رو هستیم.

سید کرامت‌الله کریمی گفت: هدف از تعلیم و تربیت در مکتب اسلام یعنی رشد عقلانی و عاطفی در کنار هم،پرورش فضائل انسانی در کنار فضائل اخلاقی و این مدل الگو و روش از دو منزلگاه پرورش تعلیم و تربیت در مکتب اسلام با الگوپذیری از پیامبرگرامی اسلام (ص) صادر می‌شود.

وی تصریح کرد: از همین جا هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبراکرم(ص) را باصدای رسا در کشوری که مدعی آزادی بیان در نیا است را محکوم می‌کنیم.

کریمی بابیان اینکه، پیوند ما به عنوان یک مسلمان با مکتب اسلام در پرتو الگوسازی در دو وجه متمایز و مشترک از شخصیت حضرت محمد (ص) شکل می‌گیرد،بیان کرد: باید دید خود را از نگاه افراط و تفریط نسبت به شخصیت پیامبر صلح و رحمت باز داریم و نگاه متعالی نسبت به ایشان داشته باشیم.‌

وی بابیان اینکه هدف از تعلیم و تربیت در مکتب اسلام چیست، عنوان کرد: آموزش و پرورش از شاخص‌های توسعه یافتگی در یک جامعه متمدن است و باید در این امر پیش از پیش سرمایه‌گذاری کرد.

کریمی با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش استان موفق به کسب رتبه برتر در بین شوراهای آموزش و پرورش کشور شد،بیان کرد: می‌توان با کمک از حمایت‌های مردمی و مشارکت بخش خصوصی در تولید علم و رشد مسائل علمی گام‌های بزرگتری در استان برداشته شود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک