آخرین اخبار

2. بهمن 1393 - 22:36   |   کد مطلب: 150
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه کشور در بخش کشاورزی امسال ۳۴ درصد افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه به نقل از تسنیم،حجت الاسلام سید‌علی محمد بزرگواری عصر امروز در همایش شوراهای آموزش و پرورش، اظهار داشت: باید در زمینه تجهیز امکانات آموزش و پرورش با توجه به شرایط کشور سیاست اقتصاد مقاومتی را در پیش بگیریم.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اقتصاد تک محصولی کشور باید از همه ظرفیت‌ها برای خروج از وابستگی به نفت استفاده کنیم و در زمینه آموزش و پرورش این امر نیز باید رعایت شود.

بزرگواری بیان کرد: بودجه کشور در بخش کشاورزی امسال 34 درصد افزایش یافته است و به این بخش توجه ویژه ای شده است.

وی بابیان اینکه بودجه و اعتبارات سال آینده بر اساس اقتصاد مقاومتی تنظیم می‌شود، ابراز کرد: لغو تحریم‌ها علیه ایران یک بازی سیاسی است.

بزرگواری بابیان اینکه آمریکا تاکنون به جز دروغ و فریب به مردم ایران هدیه نداده است،عنوان کرد: آگاهان جامعه باید مسائل روز را به خوبی رصد کنند و فریب این حرف‌ها را نخورند.

وی گفت: نظام ما بارها ثابت کرد که به وجود آمدن داعش توسط خود غربی‌ها بوده و آنها امروز به حقانیت نظام جمهوری اسلامی پی بردند.

بزرگواری بیان کرد: توهین به ساحت پیامبر اکرم (ص) شانتاز بازی غرب علیه اسلام و مسلمانان برای تضعیف روحیه اتحاد در بین مسلمانان است.

وی  تصریح کرد: آموزش و پرورش وظیفه سنگینی برای پرورش نسل مومن، متعد، توانمند و انقلابی بر عهده دارد و باید در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نکند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک