آخرین اخبار

25. ارديبهشت 1394 - 12:17   |   کد مطلب: 1461
دکتر دهبانی پور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد مراکز فرهنگی شهر سوق بازدید کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان،رضا دهبانی پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان صبح امروز ضمن حضور در شهر سوق با بخشدار این شهر دیدار و گفت وگو کرد.
دهبانی پور در این دیدار به سابقه فرهنگی و هنری شهر سوق اشاره کرد و گفت: شهر  سوق محمل و محل ظهور و بروز هنرمندان بزرگی بوده است. وی هم چنین از آمادگی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان جهت اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در این شهر خبر داد.
در ادامه این سفر رضا دهبانی پور بهمراه آقای رزمجو و بخشدار سوق از موزه  و کتابخانه ی بنیاد پژوهش های اسلامی حضرت ابوالحسن امام علی بن موسی الرضا(ع) بازدید  و از نزدیک  نیازها و مشکلات این موزه را بررسی کرد.
موزه  و کتابخانه بنیاد پژوهش های اسلامی محل نگهداری نسخ خطی و آثار مکتوب بسیاری در حوزه انساب  و امام زادگان می باشد .
 این گنجینه ارزشمند فرهنگی  با همت و پیگیری های سید علی قنبر موسوی سوق در شهر سوق در حال فعالیت می باشد.
موسوی سوق در ابتدای این بازدید ضمن خیرمقدم به مهمانان گزارشی از وضعیت موزه و کتابخانه ارایه کرد .
وی در ادامه گفت: در این موزه پانزده هزار سند از دوره سلجوقیان تا کنون به همراه برخی ابزار و اشیاء تاریخی و ارزشمند حفظ و نگهداری می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات پیگیری های سید علی قنبر موسوی سوق گفت:از مشاهده زحمات  و تلاش های آقای موسوی سوق انسان شگفت زده می شود و این کار تنها در گرو عشق و اراده قوی می باشد.
در پایان این سفر رضا دهبانی پور از ساختمان در حال احداث جامعه القرآن شهر سوق بازدید کرد و در جریان چگونگی ساخت آن قرار گرفت.وی در این بازدید گفت: با پیگیری های مکرر و وعده های که از تهران گرفته ایم به جد پیگیر به سرانجام رساندن این پروژه مهم و ارزشمند می باشیم.
 
 
dehbani (1) dehbani (2) dehbani (3) dehbani (4) dehbani (5) dehbani (6) dehbani (7)

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک