آخرین اخبار

2. بهمن 1393 - 16:55   |   کد مطلب: 146
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بزودی مشکل کمبود نیروی انسانی کتابخانه‌ها را برطرف خواهیم کرد گفت: کتابداران روستایی از طریق نیروی بومی و شهری را از طریق آزمون به کار خواهیم گرفت.
زینب قربانی مدیرکل کتابخانه‌های‌عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، زینب قربانی مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه گفت بزودی مشکل کمبود نیروی انسانی کتابخانه‌ها را برطرف خواهیم کرد.

 

وی افزود: با توجه به اینکه برای اداره کتابخانه‌های عمومی استان با کمبود نیروی  انسانی مواجه هستیمٰ، بزودی این مشکل را برطرف و نیروی انسانی مورد نیاز را به کار خواهیم گرفت.

 

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان تصریح کرد: در حال حاضر در حال بررسی و درجه بندی کتابخانه‌های عمومی استان هستیم که با توجه به درجه هر کتابخانه میزان نیروی انسانی مورد نیاز آنها را مشخص کنیم .

 

وی تاکید کرد: کتابداران مورد نیاز روستایی را بدون آزمون، از طریق خود روستا و نیروی انسانی شهرها را از طریق برگزاری آزمون انتخاب خواهیم کرد.

 

قربانی افزود:نیاز کتابخانه عمومی بخش دیشموک یک نفر کتابدار می باشد که انشاءالله از طریق برگزاری آزمون همزمان با سراسر استان نیاز آن برطرف خواهد شد.

 

 

انتهای پیام: و/آ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک