آخرین اخبار

1. بهمن 1393 - 18:18   |   کد مطلب: 140
امام جمعه دهدشت گفت: آموزش و پرورش دانش‌آموزان را برای حضور در سنگر نماز جمعه ترغیب کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، سید نصیر حسینی عصر امروز در همایش شوراهای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد که به میزبانی دهدشت برگزار شد، آموزش و پروش را محل تعامل و شکوفایی انسان‌ها عنوان و اظهار کرد: بی‌توجهی جامعه انسانی به آموزش و پرورش موجب دوری از آموزه‌های انسانی می‌شود.

 

امام جمعه دهدشت فلسفه بعثت انبیاء را دو کلمه آموزش و پرورش دانست و با بیان اینکه معرفت و حیثیت انسان‌ها هم در همین دو کلمه خلاصه می‌شود، افزود: آموزش و پرورش خانه انسان برای خلاصی از جهالت و نادانی است.

 

حسینی در ادامه عنوان کرد: انسان صاحب اندیشه بدون در نظر گرفتن علم الهی به جای خدمت به جامعه به بشریت خیانت کرده است.

 

این مسئول با اشاره به وضعیت سخت تحصیل علم در گذشته علم را مایه پیشرفت جامعه عنوان کرد و افزود: دانش و علم در جامعه امروزی مایه سعادت و از بین رفتن مشکلات شده است.

 

امام جمعه دهدشت پرورش  را در کنار آموزش مهم خواند و با بیان این‌که اگر پرورش نادیده گرفته شود عنوان کرد: سلاح‌ها برنده‌تر و جنگ‌ها خونین ‌‌‌‌‌تر خواهند شد.

 

وی با اشاره به شبیخون فرهنگی از سوی رسانه‌های دشمن نیروی انسانی را سرمایه یک ملت دانست و خواستار توجه هر چه بیشتر در امر تربیت از آموزش و پرورش شد و افزود: سرمایه‌گذای امروز در آموزش و پرورش سرمایه ماندگار برای فرداها و نسل آینده خواهد بود.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وضعیت پوشش دانش‌آموزان التزام آنان به رعایت حجاب و نیز فرهنگ‌سازی حضور گروهی دانش‌آموزان در نماز جمعه و جماعت را ضروری عنوان کرد.

 

انتهای پیام : و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک