آخرین اخبار

29. فروردين 1394 - 16:44   |   کد مطلب: 1208
استاندار همدان گفت: استکبار جهانی به دلیل تجربه سال‌های دفاع مقدس نیروهای مسلح فهمید گزینه نظامی کاربردی ندارد و کار با مذاکره پیش می‌رود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، محمدناصر نیکبخت صبح امروز در مراسم روز ارتش در همدان اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی تنها ارتش ولایتمدار و مردمی دنیاست که متشکل از نیروهای ولایی، مردمی، انقلابی، متدین و وفادار خدمت می‌کند.

 

 

وی با اشاره به جانفشانی‌ها و دلاوری‌های ارتش در سال‌های دفاع مقدس افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال‌های دفاع مقدس در برابر استکبار جهانی و نمایندگان آن عملکردی از خود نشان داد که در تاریخ ماندگار شد.

 

 

 

استاندار همدان با اشاره به اتفاقات سال‌های اول انقلاب و در نهایت اعتماد حضرت امام (ره) به ارتش گفت: ارتش به ندای امام (ره) پاسخ مثبت داد و وفاداری و حق‌شناسی خود را به اثبات رساند.

 

 

 

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای خاطرنشان کرد: استکبار جهانی به دلیل تجربه سال‌های دفاع مقدس و دلاوری‌های نیروهای مسلح ایران فهمید که گزینه نظامی کاربردی ندارد و کار با مذاکره پیش می‌رود.

 

 

نیکبخت با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح پس از سال‌های دفاع مقدس نهایت تلاش خود را در راه سازندگی و پیشرفت به کار گرفتند، افزود: نیروهای مسلح در بحث آموزش و پیشرفت‌های نظامی عملکردی عالی از خود نشان دادند که این مهم در توسعه کشور نقش اساسی دارد.

 

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی امروز مصداق بارز همزبانی و همدلی با دولت و ملت است، تأکید کرد: ارتش، همه امکانات خود را پس از سال‌های دفاع مقدس در بازسازی و مدرن‌سازی تسلیحات نظامی به کار گرفت و به گونه‌ای عمل کرد که دنیا مات و مبهوت ماند.

 

استاندار همدان تصریح کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی قوی‌ترین، شایسته‌ترین و غیورترین ارتش در منطقه است.

 

وی با اشاره به مردمی بودن ارتش ایران گفت: ارتش همواره برای دفاع از حق و مردم آماده است و این مهم در سال‌های دفاع مقدس به اثبات رسیده است.

 

نیکبخت با بیان اینکه دنیا با وجود تبلیغات استکبار علیه جمهوری اسلامی، امروز به تعامل با این کشور روی آورده، بیان کرد: امروز موج استکبارستیزی در دنیا به راه افتاده است.

 

 

وی با بیان اینکه همه دنیا خواستار برقراری ارتباط با جمهوری اسلامی ایران هستند، این مهم را به خاطر رهبری و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری دانست.

 

 

انتهای پیام:و/آ

منبع: خبرگزاري فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک