آخرین اخبار

29. فروردين 1394 - 15:09   |   کد مطلب: 1206
احزاب اصلاح طلب استان با کلید زدن برخی تحرکات سعی بر آن دارند تا جریان سبز هایی را که بعد از فتنه 88 منزوی و یا به اصطلاح خاکستری شده اند را وارد عرصه نماید.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، در روزهای اخیر نشستی با حضور معاون سیاسی وزارت کشور و احزاب سیاسی آذربایجان شرقی در استانداری برگزار گردید که شاید حاشیه های آن از بطن جلسه مهم تر و قابل تامل تر باشد. در این جلسه برخی احزاب اصلاح طلب در اقدامی قابل تامل از نام سران فتنه سخن به میان آورده و خواستار آزادی آنها شدند که در پی این اقدام استاندار و معاون سیاسی وی هیچ عکس العملی نسبت به این سخنان  نداشته اند.

 

 

بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید ، جریان رفع حصر سران فتنه توسط خاکستری های سبز دوباره قوت گرفته و این افراد درصدد جریان سازی رفع حصر با استفاده از پتانسیل اصلاح طلبی دولت بوده و هستند که با نزدیکی به ایام انتخابات این موج شکل گسترده تری به خود می گیرد.

 

 

قبح شکنی اعمال سران فتنه چندین بار توسط مسئولین سیاسی کشوری نیز انجام گرفته است اما موضوع قابل تامل اینکه در تمامی سفرهای معاون سیاسی وزیر کشور به استان های مختلف در پایان جلسه یک نفر از احزاب اصلاح طلب بدون معرفی خود اقدام به حمایت علنی از سران فتنه و زیر پا گذاشتن اصل 176 قانون اساسی نموده است . به نظر می رسد این حرکت نشست مشترک با احزاب سیاسی به نوبه خود از قبل برنامه ریزی شده بوده و در راستای موج سواری خاکستری های سبز در بحث حصر سران فتنه و انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی خواهد بود

 

 

به نظر می رسد با مطرح کردن رفع حصر سران فتنه که به طرز عجیبی با سکوت معاون سیاسی وزیر کشور ، جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی و شبستری معاون سیاسی وی رو به رو شد، جریان خاکستری های سبز در حال موج سازی برای ورود به عرصه انتخابات هستند.

 

 

جریان اصلاح طلبی در استان قصد دارد با مدیریت فضای روانی جامعه ، بستر لازم  برای موج سواری برخی جریانات سبز که بعد از فتنه منزوی شده اند را ایجاد نماید.

 

 

اما نقد دیگری که به این نشست وارد است بحث عدم تعادل سازی در میان جریانات سیاسی است چرا که در این نشست که از 30 حزب سیاسی استان در آن حضور داشتند فقط از 4 حزب و تشکل منتسب به جریان اصولگرایی دعوت بعمل آمده بود./م

 

انتهاي پيام://

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک