کدخبر: ۱۱۴۸۷
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۱
چاپ

مدیرحوزه‌های علمیه مطرح کرد:

راه شهدای مقاومت و جبهه حق ادامه دارد

مدیر حوزه‌های علمیه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه راه شهدای مقاومت ادامه پیدا خواهد کرد گفت: شهید اسماعیل هنیه بعد از عمری مجاهدت در راه مبارزه با اهداف مقاومت به فوز عظیم یعنی شهادت نائل آمد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صفدر پناهی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» با اشاره به شهادت شهید اسماعیل هنیه گفت: در طول تاریخ و بررسی رویدادهای تاریخی، همیشه تقابل جبهه حق و باطل وجود داشته است و در این راه قهرمانانی نقش‌آفرینی کرده‌اند این قهرمانان در مدار انسانیت، شجاعت و شهادت حرکت می‌کنند و با انحراف‌های جبهه باطل مبارزه می‌کنند. 

 

مدیر حوزه‌های علمیه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در طی سالیان مختلف مردم فلسطین عمر خود را در راه مبارزه با رژیم صهیونیستی بکار گرفتند گفت: در راه مبارزه با رژیم صهیونیستی افراد و قهرمانان زیادی شهید شدند و در رأس این شهدا افرادی همچون شهید اسماعیل هنیه بیش از ۲۰ عضو خانواده را تقدیم مبارزه با جبهه کفر و رژیم صهیونیستی کرده است. 

 

وی با بیان اینکه شهید هنیه در هر لحظه در راه مبارزه با رژیم صهیونیستی آماده شهادت بود ادامه داد: این شهید در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور شرکت کرد و اینکه مهمان ما باشد و ترور شود برای ما ناراحت‌کننده است هرچند انتقام این خون ریخته شده گرفته خواهد شد. 

 

مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این شهید در جبهه حق سالیان سال از حامیان ایران بود و نقش‌آفرینی داشت و با ریختن خون این شهید انتقامی سخت گرفته می‌شود و از عوامل آن خون‌خواهی خواهیم داشت؛ زیرا تمامیت ارضی ما با این جنایت و ترور تهدید شد و انتقام از این خون آشام گرفته خواهد شد تا دشمنان جسارت تعدی به کشور ما را نداشته باشند. 

 

این مسئول با اشاره به اینکه شهادت برای این مجاهدان یک رؤیا، فوز عظیم و پیروزی محسوب می‌شود گفت: شهید هنیه بعد از عمری مجاهدت در راه مبارزه با اهداف مقاومت به فوز عظیم یعنی شهادت نائل آمد. 

 

پناهی با بیان اینکه وظیفه داریم خون‌آشام‌ها، متجاوزان و قاتلان را سر جای خود بنشانیم گفت: ملت ما با تمام توان در کنار نظام اسلامی خواهند ایستاد و از غیرت ‌و‌ شرافت دفاع خواهند کرد. 

 

وی افزود: ایران همچون عملیات وعده صادق که پاسخی به گستاخی رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران داشت، بار دیگر با انتقام خود نسبت به جنایت رژیم صهیونیستی که بیش از ۷۰ سال کشتار داشته است و انواع ترورهای مختلف در فلسطین، لبنان و ایران را در کارنامه دارد این انتقام گرفته خواهد شد. 

 

مدیر حوزه‌های علمیه کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این ترورها با اینکه افرادی شهید شدند و همان‌طور که سید و سالار شهیدان عدد آنها محدود بود و به شهادت رسیدند؛ اما خط و روش آنها ادامه پیدا کرد و در زمان ما شهدایی همچون امام موسی صدر، شهدای ما در لبنان و شهدای مستشاری ما‌ در این مسیر شهید شدند، باید بدانیم که خط حق‌خواهی متوقف نخواهد شد و با ایستادن در طرف درست تاریخ این مجاهدت‌ها ادامه پیدا خواهد کرد و اگر سرداری شهید شد سرداری دیگر جایگزین خواهد شد و راه و مسیر جبهه حق ادامه پیدا خواهد کرد.

 

انتهای خبر/