کدخبر: ۱۱۴۸۳
۰۸ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۳
چاپ

با حضور خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد؛

اجلاسیه ۱۲۶ شهید شهرستان دنا+ تصاویر

نخستین اجلاسیه ۱۲۶ شهید شهرستان دنا با حضور سخنرانان کشوری، لشکری و همچنین خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.

نخستین اجلاسیه ۱۲۶ شهید شهرستان دنا در راستای کنگره ملی ۲ هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد با حضور مهمانان کشوری، استانی و خانواده‌های معظم شهدا در ورزشگاه شهر سی سخت برگزار شد.

 

این مراسم با حضور قاری برجسته کشوری سید جاسم موسوی، اجرای سید ایمان یاراحمدی، سخنرانی سردار احمدیان، مداحی حاج محمود بذری و خوانندگی پویا بیاتی برگزار شد.

 

امام‌جمعه شهرستان دنا در آغاز برنامه ضمن تقدیر از حضور مسئولان کشوری و استانی با اشاره به اینکه شهرستان دنا ۱۲۶ شهید تقدیم انقلاب کرده است گفت: شهرستان دنا ۱۰ آزاده سرافراز، ۴۸۶ جانباز صبور و بیش از ۲ هزار رزمنده و ایثارگر دارد.

 

حجت‌الاسلام واهبی زاده با تقدیر از سپاه فتح استان و فرماندهی ناحیه بسیج شهرستان، شورای تأمین که برای برگزاری این اجلاسیه همکاری کردند، افزود: یاد و خاطره سردار سلیمانی، سید ابراهیم رئیسی و امام‌جمعه شهید آل هاشم و همراهان ایشان را گرامی می‌داریم، این انقلاب زنده و جاری است، این انقلاب آمده تا حضرت مهدی فاطمه را یاری کند.

 

 

 

سردار احمدیان معاون سابق اطلاعات عمليات کميته جستجوی مفقودين جنوب کشور در اجلاسیه ۱۲۶ شهید شهرستان دنا به بیان خاطراتی رشادت های رزمندگان در دوران جنگ پرداخت و گفت: عملیات بیت المقدس۷ در اوج گرمای خوزستان در مردادماه انجام شد. دشمن عقبه جبهه ما را بست، نه تنها آب و غذا به سمت ما نمی آمد بلکه راه مهمات نیز بر ما بسته بود.

 

 

 

وی افزود: دشمن به خوبی می دانست که اگر تنها یک ساعت آتش بریزد، نیازی به پاتک نیست و ما از تشنگی جان خواهیم داد.

 

 

 

این روایتگر دفاع مقدس در ادامه به خاطره مادر شهیدی پرداخت و تصریح کرد: موقعی که مادر شهید مجتبی محمدی کنار تابوت فرزندش آمد و می خواست ببیند فرزندش از چه ناحیه ای تیر خورده و شهید شده، گفتیم دنبال زخم تیر نگرد، تشنگی فرزندت را شهید کرده، موقعی که می گوییم عطش، این بود. عطش بینایی و شنوایی را می گیرد، رزمنده ها نه می دیدند و نه می شنیدند.

 

تصاویری از این آیین را مشاهده کنید.