کدخبر: ۱۱۴۷۴
۰۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۲۷
چاپ

شهدا راه ایستادگی در مقابل استکبار را به ما آموختند

امام جمعه کهگیلویه گفت: شهدا به ما یاد دادند زمانی که دستمان خالی بود با سلاح ایمان و تبعیت از ولی و تأسی از اباعبدالله مقابل استکبار ایستادیم امروز که قدرت ایران در دنیا زبانزد زد چرا نباید ایستاد؟

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر شامگاه پنج شنبه در یادواره شهدای روستای کوشک ابول از توابع بخش سوق اظهار کرد: وقتی دشمن شماره یک ما در انظار رسانه‌های دنیا در کنگره امریکا ترس و هراس از صدور انقلاب دارد نشان از این است که راه شهدا را خوب ادامه دادیم و سیدالشهدای خدمت رئیس جمهور شهید سیره شهدا را خوب در پیش گرفتند.

 

امام جمعه کهگیلویه گفت:دشمن بنای بر تعریف از ما ندارد هرکجا بخواهد تعریف کند حتما نکته مهمی وجود دارد ما ملت امام حسینیم که به چنین ظرفیتی رسیدیم.

 

وی با اشاره به اینکه در حکومت پهلوی شاه مملکت اختیار جنگنده نظامی را نداشت ،ادامه داد: به برکت انقلاب اما به جایی رسیدیم که رهبر انقلاب از تنبیه میفرمایند فرمانده سپاه می‌گوید انتقام می‌گیریم همه به التماس افتادند اما مسئولین ما نپذیرفتند و گفتند حیثیت ملت ایران مهمتر است و با عملیات وعده صادق اری کردیم که در تاریخ بی نظیر بود و انقلاب دوم نام گرفت؛ شهدا این قدرت را به ما دادند.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه ادامه داد:شهدا به ما آموختند در زمانی که دستمان خالی بود با سلاح ایمان و تبعیت از ولی و تأسی از اباعبدالله مقابل استکبار ایستادیم امروز که قدرت ایران در دنیا زبانزد است آیا نباید ایستادگی کرد؟ قدرت ما در جنگ نرم از بهترین تئوریسین‌های دنیاست و در عرصه تجهیزات نظامی حرف برای گفتن داریم باید مقابل استکبار بایستیم.

 

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر تصریح کرد: اگر فکر می کنیم با برجام می‌شود به امریکا اعتماد کرد ساده‌اندیشی است اعتماد به اینها حضور در لانه گرگ است خوی درندگی دارند.

 

وی تأکید کرد:با تفکر ایثار و شهادت و تبعیت از ولی فقیه امروز جمهوری اسلامی تکیه گاه محکم برای ازادیخواهان دنیاست.