کدخبر: ۱۱۴۷۲
۰۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۹
چاپ

در آستانه کنگره‌ ملی ۲ هزار شهید کهگیلویه‌وبویراحمد؛

برگزاری یادواره شهدای مخابرات و بیسیم‌چی سپاه‌فتح

در آستانه کنگره‌ ملی ۲ هزار شهید کهگیلویه‌وبویراحمد؛یادواره شهدای مخابرات و بیسیم چی سپاه فتح برگزار شد.

خبری تحلیلی «صبح زاگرس» یادواره شهدای مخابرات و بیسیم چی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز چهارشنبه ۳ مردادماه ۱۴۰۳ در حسینیه عاشقان ثارالله شهر یاسوج با حضور سردار محمد آقا کیشی اداره فاوای رئیس ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.

 

هر رأی شما یک موشک به قلب دشمن بود

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای این مراسم گفت: بعد از انتخابات محفلی نبود که از مردم و حضور آنها تشکر کنیم و در اینجا از مردم عزیز و گرانقدر که حماسه بزرگی در انتخابات خلق کردند تشکر می‌کنیم. همه بزرگواران و کسانی که در حوزه جهاد تبیین جهت شرکت انتخابات دعوت می کردند، شهدا یکی از اسوه های آنها بود یعنی آنها رفتند و جان دادند تا راه و روش انقلاب ادامه پیدا کند و اگر روزی گلوله به سمت دشمن شلیک کردند امروز رای شما کمتر از موشک نیست.

 

سردار حمید خرم دل با بیان اینکه حب امام و رهبری در دل مردم سبب شد تا حماسه انتخابات شکل بگیرد گفت: از حماسه و حضور مردم استان که نصاب رای خود را حفظ کردند تقدیر و تشکر می کنیم.

 

وی ادامه داد: این دومین کنگره‌ای است که برگزار می‌شود اولین کنگره سال ۹۵ برگزار شد و دومین کنگره به زود کی برگزار می‌شود. در استان دو هزار شهید امنیت، مدافع حرم و سلامت تقدیم انقلاب شده است برای کنگره از دوسال گذشته تلاش‌های مختلفی صورت گرفت و از اردیبهشت ماه کارها شروع شد و اولین اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران بود و یادواره دنا در شهرستان دنا و شهدای فراجا در مرکز استان برگزار می شود.

 

سردار خرم دل گفت: در دفاع مقدس اشخاص و افراد و مجموعه های مختلفی دخیل بودند و با یادآوری جبهه و جنگ تانک و توپ به ذهن ما خطور ما کرده و اینکه افراد در حال جنگ هستند اما بخش های کمتر تصور می شود و اگر نباشند حماسه ها کمتر محقق می شوند و اگر از رزمنده ها و از سختی ها سوال شود از حوزه اطلاعات و شناسایی یاد می کنند یا گردان تخریب وقتی ابزاری نباشد و باید از جان خودشان بگذرند.

 

 رزمنده های بیسم‌چی‌ها و مخابرات گمنام هستند

 

سردار خرم دل افزود: رزمنده های بیسم‌چی‌ها و مخابرات گمنام هستند اما کار آنها اساسی و مهم برای حفظ خط و جنگ بود.