کدخبر: ۱۱۴۵۷
۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۶
چاپ

پیگیری سوژه‌های مردمی؛

کمبود امکانات در پارک حسین‌پناهی سوق

پارک حسین‌پناهی سوق در مرکز این شهر امکانات رفاهی مناسبی ندارد به‌طوری‌که نبود روشنایی مناسب و کمبود وسایل بازی، گلایه شهروندان را در پی داشته است.

در ادامه پیگیری‌های سوژه‌های مردمی این بار به سراغ پارک حسین‌پناهی سوق در مرکز این شهر رفتیم که امکانات رفاهی مناسبی ندارد به‌طوری‌که نبود روشنایی مناسب و کمبود وسایل بازی، گلایه شهروندان را در پی داشته است.

 

پارک‌ها به‌عنوان مهم‌ترین تفرجگاه‌های هر شهر و مکانی برای ایجاد خدمات رفاهی و تفریحی بوده و شاید بتوان گفت یکی از نیازهای ضروری هر شهر داشتن پارکی مجهز برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان است.

 

یکی از مهم‌ترین نیازمندی‌های کودکان و نوجوانان در پارک‌ها بحث جانمایی وسایل شهربازی استاندارد است که متاسفانه خود وسایل شهربازی در این پارک جانمایی شده است نیز دارای مخاطرات اساسی و فاقد ایمنی لازم است.

 

 

باتوجه‌به اینکه کودکان بیشترین حجم استفاده از همین وسایل دارند متاسفانه نرده‌های حفاظتی این وسایل فاقد ایمنی لازم هستند که هر لحظه خطر جان کودکان را تهدید می‌کند.

 

تعدادی از مادران سوقی در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری ضمن گلایه از عدم روشنایی پارک از ایمن نبودن خود وسایل شهربازی در این پارک نیز گلایه دارند.

متاسفانه وضعیت روشنایی این پارک برای حضور کوکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان برای شب چندان مناسب نیست که همین مسئله باعث گلایه‌مندی است که باید شهرداری و شورای شهر سوق در بحث ساماندهی این پارک همت جدی به خرج دهند.

 

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: