آخرین اخبار

7. آذر 1402 - 22:55   |   کد مطلب: 11369
معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در بازدید خود از پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان کهگیلویه با بیان این‌که پروژه‌ها روند اجرایی خوبی دارند گفت: مرکز خدمات درمانی امام علی(ع) دهدشت بهمن‌ماه سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

ابوالفضل دهبانی‌زاده معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در بازدید از پروژه‌های بهداشتی درمانی در کهگیلویه، در جمع خبرنگاران هدف از بازدید‌ها را بررسی چالش‌ها، مسائل و کمبودهای شهرستانی با تکیه بر نیازهای حوزه بهداشت و درمان عنوان کرد و اظهار کرد: تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی مطابق استانداردهای روز بالاخص به نتیجه رساندن بیمارستان‌های در حال احداث از اهداف این بازدیدها است.

 

وی در خصوص بازدید خود از بیمارستان در حال ساخت چرام گفت: پس از رفع موانع و مشکلات این بیمارستان، پروژه در فاز اول (تکمیل سازه) تا پایان ماه تحویل موقت می‌شود و اقدامات لازم جهت شروع فاز دو نیز آماده شده است.

 

دهبانی‌زاده با توجه بازدید از پایگاه اورژانس شهری چرام و مرکز جامع خدمات درمانی امام علی (ع) کهگیلویه افزود: پیشرفت فیزیکی اورژانس 115 شهری بالغ بر ۵۵ درصد بوده که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال روند ساخت این پروژه به اتمام خواهد رسید و مرکز جامع خدمات درمانی امام علی(ع) نیز با پیشرفت ۸۵ درصدی روند ساخت را طی می‌کند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان بهمن ماه سال‌جاری به بهره‌برداری برسد.

 

وی پروژه زایشگاه بیمارستان امام خمینی دهدشت را یادآور شد و گفت: این پروژه با مساحت یک هزار و 800 متر مربع با پیشرفت قابل قبول بالغ بر ۴۵درصدی در انجام عملیات سفت کاری بوده که پیشرفت پروژه به نسبت شروع کار بسیار عالی و قابل قبول است.

 

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بازدید از ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی لنده را یادآور شد و اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی پروژه بیمارستان لنده ۵۵ درصد است که امیدواریم پس از رفع موانع تا پایان سال این پیشرفت به ۸۰درصد برسد.

 

پایان پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک