آخرین اخبار

22. مهر 1402 - 19:10   |   کد مطلب: 11345
با حکم مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:
انتصاب سرپرست جدید مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد
طی حکمی از سوی مهندس مجید سلطانی ،مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ، سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد منصوب گردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "کهگیلویه" مطهری، معاون توسعه نیروی انسانی مخابرات ایران در این مراسم که روز شنبه ۲۲ مهر ماه ۱۴۰۲ برگزار شد، گفت: توجه عمومی حاکمیت، رگولاتوری، شورای رقابت شرکت مخابرات ایران به جایگاه های مرتبط با حوزه ICT است و باید همه ی ما در هر جایگاه و مسئولیتی هستیم به این حوزه توجه کامل شود.

وی افزود: در برخوردها و رفتارها، حفظ کرامت ها در سطوح مختلف اعم از همکاران ومشتریان که صاحب این شرکت هستند مورد توجه قرار گیرد.

سید محمدهادی امیری، سرپرست سابق مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد نیز در ادامه گفت: در طول این چندسال گذشته به انداره ۱۰سال کار شد.

وی افزود: در طول دوران تصدی مسئولیتم اقدامات ماندگاری انجام شد که می توان به توسعه شبکه دیشموک، فیبر نوری کاکان، سی سخت، باشت وچرام اشاره کرد.

خداداد خالق پناه، سرپرست جدید مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد نیز در ادامه این مراسم گفت: باید سیاست های شرکت مخابرات ایران را با کار و تلاش مضاعف و ایجاد فضای صمیمی و وحدت بین همه کارکنان انجام داد و از این آزمون سربلند بیرون بیاییم.

وی اظهارکرد: مخابرات یک سازمان تخصصی است که بردو عامل سخت افزار و فکر افزار استوار است و فکر افزار همان نیروی انسانی است که باید به مهارت وتخصص افراد توجه ویژه شود.

خالق پناه تصریح کرد: در حوزه سخت افزار که همان زیرساخت های فنی و مهندسی است باید با کمک همکاران در این راستا گام‌های اساسی برداریم و در این حوزه فاصله زیادی داریم که باید متناسب با تکنولوژی روز دنیا و تمرکز بر توسعه باند پهن، شبکه فیبرنوری و توسعه شبکه اتصال بین شهرستانی و بهینه سازی IPNI در استان و رصد بازار و افزایش مخابرات از سهم بازار نهایت استفاده را ببریم.

در پایان این مراسم از خدمات سید محمدهادی امیری مدیر قبلی تقدیر و خداداد خالق پناه به عنوان سرپرست مخابرات منطقه استان کهگیلویه و بوبراحمد معرفی شد.

گفتنی است که خالق پناه، معاون توسعه و مهندسی شرکت مخابرات استان، عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات استان، مدیرکل تنظیم مقررات وارتباطات رادیویی منطقه جنوب غرب، معاون مخابرات منطقه، معاون تجاری مخابرات منطقه و مدیریت شبکه مخابرات منطقه را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک