آخرین اخبار

6. مهر 1402 - 9:40   |   کد مطلب: 11331
نوذر شبرنگ مدیرکل کار،رفاه و تعاون اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به همراهی رئیس اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان کهگیلویه به دیدار با امام جمعه شهر دهدشت رفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "کهگیلویه" حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در این دیدار اظهار داشت: در دولت سیزدهم حذف امضاهای طلایی یکی از شاخصه های مهم دولت بود که زمینه اشتغال و اعطای تسهیلات بهتر را فراهم کرد.

وی فرهنگ استفاده از کار را مهم خواند و افزود: باید تلاش کنیم تا نگاه مردم به کار تغییر کند چرا که کار صرفا کار اداری نیست بلکه به همه صنوف در جامعه نیاز است.

وحدانی فر با اشاره به اینکه امروز کار اداری از کم درامد ترین کارهای کشور است، گفت: باید آموزش را در دانشگاه و مدارس به سمتی ببریم که دیدگاه ها نسبت به کارها تغییر کند‌.

وی استفاده از ظرفیت های فنی حرفه ای را ضعیف عنوان کرد و گفت: فنی حرفه ای باید فعال‌تر شود تا شوق و رغبت دانش آموز و دانشجو بیشتر شود.

حجت‌الاسلام وحدانی فر با بیان اینکه دولت تسهیلات خوبی در اختیار جامعه هدف قرار داده است اما اینکه چقدر از این تسهیلات به مردم برسد مهم است، افزود: تسهیلات دولت در گروه بانک هاست، بانک ها نسبت به دادن تسهیلاتی که متعلق به دولت است همکاری نمی‌کنند و امروز سد های بزرگی جلوی مردم کم بزاعت قرار می دهند.

امام جمعه دهدشت به پرداخت وام های کلان به نور چشمی ها اشاره کرد و افزود: کسانی که از این نظام دفاع می کنند مستضعفین هستند،
نورچشمی ها با استفاده از همین تسهیلات به سرمایه کلان رسیده اند و بیشتر این افراد در بالاشهر یاسوج صاحب خانه و ماشین شده اند و این سو مدیریت است که این تسهیلات به افرادی که دنبال اشتغال نیستند داده می‌شود.

حجت‌الاسلام وحدانی فر با بیان اینکه امروز ما باید تلاش کنیم که به محرومان جامعه توجه بیشتری شود، افزود: دولت سیزدهم در رفاه عمومی نسبت به طبقه ضعیف جامعه موفق عمل کرده است و دهک های پایین و کم درآمد بهتر دیده شدند، لذا جوان این خانواده ها باید کار داشته باشند و این نشان می دهد که در جامعه هدف خوب شناسایی نشده اند.

نوذر شبرنگ مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار گفت: در گذشته تسهیلات تبصره ۱۸ را به نورچشمی‌ها می‌دادند و این روند را تغییر دادیم و در اختیار کل استان قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک