آخرین اخبار

5. مهر 1402 - 17:39   |   کد مطلب: 11329
رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان کهگیلویه خبر داد:
نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته دفاع مقدس در دهدشت برپا شد
رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان کهگیلویه گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس نمایشگاه کتاب در دهدشت برپا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی " کهگیلویه" سید نبی الله تقوی پور در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: در این نمایشگاه بیش از 300 عنوان کتاب در زمینه های مختلف دفاع مقدس به عموم مردم و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی عرضه شده است.

 

تقوی پور از کتاب های « دا، من زنده ام، دختر شینا، مربع های قرمز، پایی که جا ماند و ...» به عنوان کتاب هایی که در یک سال گذشته بیشترین امانت را در شهرستان داشته اند، نام برد.

 

رئیس کتابخانه های عمومی کهگیلویه با بیان اینکه در کلیه کتابخانه های عمومی این شهرستان یک بخش مجزا تحت عنوان بخش دفاع مقدس دایر است که با بیش از 2000 عنوان کتاب به اعضا و علاقمندان ارائه خدمت می نمایند.

 

تقوی پور از برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع دفاع مقدس برای گروه‌های سنی کودکان و نوجوانان به عنوان دیگر برنامه هایی که از اول مهرماه در سطح شهرستان آغاز شد نام برد و گفت: علاقمندان می توانند آثار خود را یا از طریق پیام رسان یا با مراجعه حضوری به کتابخانه های عمومی تحویل دهند و به قید قرعه جوایز نفیسی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

 

وی هدف از این مسابقه نقاشی را آشنایی نسل چهارم انقلاب و گروه‌های سنی پایه از فداکاری‌ها و رشادت دلیر مردان و شیر زنان ایران در طول هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد.

 

رئیس کتابخانه های عمومی کهگیلویه از برگزاری نشست های کتابخوان، برپایی نمایشگاه مجازی کتاب، غبار روبی گلزار شهدا، تقدیر و تجلیل از همکاران ایثارگر را از جمله فعالیت‌های اداره کتابخانه های عمومی در هفته دفاع مقدس نام برد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک