آخرین اخبار

29. شهريور 1402 - 0:03   |   کد مطلب: 11317
دوره آموزشی،بصیرتی و دانش افزایی ویژه مدیران مدارس کهگیلویه صبح امروز با حضور مسئولان شهرستانی و استانی در حسینیه ثارالله ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "کهگیلویه" جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه معلم یک روایت کننده است اظهار داشت: معلم از این جهت که مواجه با افکار عمومی است یکی از کسانی است که پل ارتباطی میان گذشته و حال انقلاب اسلامی است.

وی افزود: کسی که در حوادث جریان سازی کرد برای انقلاب و ما را از پیچ های حساس و سرنوشت ساز تاریخی عبور داد حتما بخشی از آن مربوط به فضای تعلیم و تربیت است.  

 

سردار مصطفی مثنوی با اشاره به اینکه نبض امنیت روانی جامعه در دست معلم است گفت: دشمن با ایجاد دو قطبی سازی در جامعه سعی دارد مردم را در تشخیص منافع دچار اشتباه کند.

وی تصریح کرد: اگر بنا است در این مسیر پیوستگی نسلی حضور پیدا کنید باید منطق حکمرانی جمهوری اسلامی را درک کنید تا بتوانید در پاسخ به شبهات دانش آموزان دچار مشکل نشوید.

سردار مثنوی با اشاره  به "حکمت بنیاد" و "شرع بنیاد" به عنوان دو اصل منطق حکمرانی جمهوری اسلامی ادامه داد: دوران تاریخی ایران در سه مقطعی که تمدن برتر جهانی شد را مطالعه کنید که بدانید ما به اوج قله ها رسیده بودیم و امروز بنا ب فرمایش مقام معظم رهبری ما به قله ها نزدیک هستیم پس مسیر، مسیر درستی است.

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت:  اعتماد به دولت های سلطه گر خلاف موازین انقلاب است و بنابراین باید بر مدار تکلیف حرکت کنیم نه بر مدار مصلحتی که در مسیر تکلیف قرار ندارد.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه نیز در این نشست با اشاره باورمند کردن نسل جوانی که در اختیار معلمان است گفت: این مسیر جز با ایمان به اهداف و باورها تداوم پیدا نمی کند.

 

سید فاطمی فریدون فاطمی زاده افزود: امروز نیاز به تبیین داریم که به دانش آموز، انقلاب اسلامی را با تمام ظرفیت هایش معرفی کنیم.

 

وی  با اشاره به تلاش برای نگاه جهادی در همه عرصه های آموزش گفت: خروجی این اتفاق ضمن تربیت نسل تراز انقلاب اسلامی، با اندیشه بسیج بحران های بزرگ را پشت سر می گذارد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک