آخرین اخبار

27. شهريور 1402 - 9:36   |   کد مطلب: 11314
فرماندار کهگیلویه در جلسه شورای اداری این شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: انتقال فرهنگ و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس به جوانان بسیار ضروری است و باید در این مورد مجموعه نهادها بیش از گذشته و بصورت مستمر برنامه ریزی و اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "کهگیلویه" سید عبدالعزیز موسوی با بیان اینکه دفاع مقدس تجربه کار های بزرگ  در شرایط سخت بود تاکید کرد؛ باید  اینگونه باشد که ما  مسئولان با تاثیر از ان  الگو خود را وقف خدمت به مردم کنیم.

وی افزود: اگر آن روز رزمندگان اسلام با ایثار جان و روحیه گذشت، فداکاری و مقاومت برای کشور عزت خلق کردند امروز رضایت مردم از مسئولان در  ملاطفت و پیگیری مشکلاتشان ان فرهنگ ایثار دفاع مقدس را زنده نگه میدارد و امید افرینی می کند

موسوی  با تاکید بر اینکه در دولت مردمی و انقلابی، اقدامات ارزشمندی در راستای رفع بخش قابل توجهی از مشکلات شهرستان کهگیلویه درحوزه های مختلف صورت گرفته تصریح کرد: تمجید رهبر معظم انقلاب از دولت سوای اینکه عزم مدیران  را برای خدمت جدی تر میکند مسوولیت های بیشتری را بر دوش انان  میگذارد و ان این است که باید بیشتر در دسترس باشند و با رفاقتهای همدلانه با مردم  شاخص مردمی بودن را به معنای واقعی عرضه کنند.

 

وی اتمام ساخت چندین مدرسه و فضای اموزشی در شهرستان در بازه زمانی  کمتر از یکسال را عزم خدمتگزاری جهادگونه  توصیف و خاطر نشان کرد: ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان به منظور آماده سازی مدارس شهرستان جهت شروع سال تحصیلی جدید باید با تمام توان با اداره آموزش و پرورش همکاری لازم را داشته باشند.

 

در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت نیز در خصوص برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت : برای امسال ۴۶ عنوان برنامه در قالب ۲۹۹ ریزبرنامه در شهرستان تدارک دیده شده است.

وی به تشریح برخی برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس در  شهرستان  پرداخت و از تجلیل از ۵۰۰ رزمنده جهاد و مقامت وهم‌چنین از بانوان تاثیرگذار دفاع مقدس و نسل جوانی که ارزش‌ها را تبیین می‌کنند به عنوان اولین برنامه هفته دفاع مقدس نام برد.

پوربهشت از غبارروبی قبور مطهر شهداء، حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه، صبحگاه مشترک، اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین گام دوم انقلاب، نهضت خدمت مومنانه(اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، توزیع بسته‌های معیشتی، اعزام تیم‌های بهداشتی به مناطق محروم) و پویش جمع‌آوری کمک لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت به عنوان دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس نام برد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک