آخرین اخبار

23. شهريور 1402 - 12:43   |   کد مطلب: 11312
گزارشی از مشکلات کمبود آب شرب و قطعی مکرر آب مصرفی درروستای علی آباد شهرستان کهگیلویه
اینجا آب هست ولی کم است/فیلم
کمبود آب اشامیدنی و قطعی مکرر آب مصرفی روستای علی آباد و تعدادی ازروستاهای حومه غربی شهرستان کهگیلویه ضمن گلایه مردم، بروز پدیده مهاجرت به شهرها رابه دنبال داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "کهگیلویه" دهیار روستای علی اباد در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری در این خصوص گفت: این روستا به شدت از کمبود آب آشامیدنی در مضیقه است و میزان آب موجود پاسخ گوی مردم روستا نیست.

سید علی افشاری ادامه داد: متاسفانه اکثر اوقات با قطعی آب غیرشرب و مصرفی روبه رو هستیم که باعث ناراحتی اکثر مردم روستا شده است.

 

 

یکی دیگر ازاهالی روستا با اشاره به مشکلات موجود در خصوص آب آشامیدنی گفت: ما در طول هفته بیش از 3ه روز با کمبود آب مواجه هستیم که امیدواریم مسئولان برای رفع این مشکلات اقدام کنند.

 

 

وی افزود: با توجه به چشمه ای در قسمت بالای روستا حصور دارد و خود مردم روستا به صورت خودجوش اقدام به ساخت یک منبع غیر استاندارد اب نمودند انتظار داریم حداقل با ساخت یک منبع در همین منطقه اب شرب ما را تامین کنند.

 

یکی دیگر از اهالی روست انیز گفت: چند سالی است مشکل کم آبی داریم و مشکل جدیدی که به آن اضافه شده قطعی مکرر آب مصرفی به علت سوختن پمپ های تزریق اب است.

 

گروه جهادی دانشگاه ازاد واحد گچساران نیز که چند روزی است در این روستا فعالیت جهادی انجام می دهد به پیگیری این مشکلات برآمده تا به همت مسئولان به نتیجه برسند.

 

بر پایه این گزارش می طلبد مسئولان نسبت به این موضوع رسیدگی کنند تا بیش از این شاهد مهاجرت اجباری روستاییان به شهرها نباشیم.

 

جزئیات بیشتر در فیلم

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک