آخرین اخبار

19. شهريور 1402 - 23:17   |   کد مطلب: 11307
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه خبر داد:
زمان برگزاری آیین اختتامیه سوگواره های "مشک تشنه" و "جلوه های عاشورایی" مشخص شد
آیین اختتامیه ی ششمین سوگواره ی شعر عاشورایی (مشک تشنه) و نخستین سوگواره ی عکاسی با موبایل (جلوه‌های عاشورایی) در شهرستان کهگیلویه برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "کهگیلویه" عبدالکریم عبودی در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری از برگزاری آیین اختتامیه ی ششمین سوگواره ی شعر عاشورایی مشک تشنه و نخستین سوگواره ی عکاسی با موبایل (جلوه‌های عاشورایی) در شهرستان کهگیلویه خبر داد و گفت: در سوگواره مشک تشنه، شاعران استان‌های اصفهان، بوشهر، چهارمحال بختیاری، خوزستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد در بخش‌های فارسی (کلاسیک و سپید) و بومی به رقابت پرداختند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه بیان کرد: همزمان ، اختتامیه ی نخستین سوگواره ی شهرستانی عکاسی با موبایل (جلوه‌های عاشورایی) که با گستره ی شهرستانی بود، نیز برگزار خواهد شد.

عبودی در ادامه افزود: تعداد ۵۱۲ اثر به دبیرخانه سوگواره ی شعر مشک تشنه و ۲۰۱ اثر به دبیرخانه سوگواره ی عکاسی، ارسال گردید.

در پایان رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه، ضمن تشکر از همه عوامل و کسانی که برای برگزاری این دو آیین همکاری کردند؛ یاد آوری کرد: این سوگواره ها در تاریخ ۲۲ / ۶ / ۱۴۰۲ (چهارشنبه) ساعت ۱۶ در محل مجتمع فرهنگی هنری شماره ۱ دهدشت، با حضور برگزیدگان، شاعران، عکاسان، مردم فهیم و شریف کهگیلویه و مسؤولین شهرستانی و استانی، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک