آخرین اخبار

27. مرداد 1402 - 16:14   |   کد مطلب: 11281
نماز عبادی سیاسی جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ شهر دهدشت ظهر امروز به امامت حجت الاسلام علی وحدانی فر در مصلی امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "کهگیلویه" امام جمعه دهدشت در خطبه های نماز این هفته با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان عالی سپاه انقلاب اسلامی اظهار کرد: از نعمت های بزرگ خدای رحمان برای جمهوری اسلامی وجود سپاه عزیز و سرافراز است و امروز در سایه این عزت ملت آسایش دارند.

 

حجت الاسلام علی وحدانی فر افزود: فرق سپاه با سایر نهادهای نظامی در تدین و اعتقادات آنها است و انجام دادن کارهای جهادی و به موقع باعث شد تا دشمن این مجموعه عظیم را در نوک پیکان حملات خود قرار دهد.

 

وی افزود: تهاجم به این مجموعه نیز از طرف کسانی است که با کارهای جهادی و فعالیت های سپاه مخالف هستند چرا که سپاه دشمن را خوب شناخت و خار در چشم آنها شد لذا دشمن در تلاش است بین سپاه و مردم فاصله بیاندازد.

 

خطیب جمعه دهدشت تصریح کرد: دولت شبانه روز در حال کار است و باب انتقاد نیز باز است و رئیس جمهور باید برای بخش رسانه ای دولت فکری کند چرا که ما امروزه دشمن به دنبال ناامیدسازی است.

 

حجت الاسلام وحدانی فر با اشاره به حادثه تروریستی شاهچراغ گفت: دشمن درپی آن است که مباحث قومیتی را فعال کند و از جوانان غافل استفاده می کند برای راه اندازی جنگ مذهبی شیعه و سنی لذا مسئولان و مردم باید این خصوص مراقبت کنند.

 

وی افزود: از قوه قضاییه توقع داریم با کسانی که در کشور تروریست را تشویق می کنند و ترور را عادی جلوه می دهند مثل تروریست ها برخورد کند وهیچگونه مماشاتی نشود.

 

وی با شاره به محرومیت کهگیلویه در بحث آب گفت: اجازه ندادن برای برداشت حق ابه تخصیصی مشخص در ادوار گذشته برای شهرستان این مصیبت را به وجود آورده که ناموس این مردم باید ساعت 5 صبح برای گوجه چینی به بهبهان و لیشتر برود.

 

وحدانی فر با طرح سوالی نسبت به تبعیض در حوزه آب تاکید کرد: تا کی باید امتیازات حوزه آب در اختیار استان های سرمایه دار کشور باشد در حالی که استان های مظلوم که مشکلات سیلاب را در زمستان تحمل می کنند از آن بی بهره باشند.

 

خطیب جمعه دهدشت با برکه خواندن سد آبریز در مقایسه با سد مارون گفت: چرا با احداث سد آبریز که یک دهم سد مارون قرار است آب ذخیره کند و کشاورزی و صنعت این منطقه را شکوفا کند مخالفت می کنید.

 

وی افزود: از آقای محرابیان وزیر محترم نیرو درخواست داریم مسئولیت احداث سد را به شرکت آب منطقه ای استان بسپارید که اگر این اتفاق می افتاد الان پروژه سد آبریز شروع شده بود.

 

حجت الاسلام وحدانی در ادامه با انتقاد از عملکرد شورای شهر در خصوص انتخاب شهردار دهدشت گفت: شما در قبال این مردم مسئولید پس شهرداری انتخاب کنید که متخصص شهرسازی و شهرداری باشد و بتواند شهر را مدیریت کند.

 

 

امام جمعه دهدشت در پایان گفت: در سالروز رحلت آمیراحمد تقوی قرار داریم و خوب است بدانیم ایشان با اخلاص و شجاعت در کارها و فاصله گرفتن از افراد سیاسی که قصد مصادره شخصیت ایشان را داشتند نمونه بارز فرد انقلابی هستند و حوزه علمیه ای ساختند که امروز در کشور مایه فخر این مردم است.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک