آخرین اخبار

8. خرداد 1402 - 0:27   |   کد مطلب: 11185
مدیرکل ارزیابی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: هماهنگی بین مراکز درمانی و بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد خدمات رسانی را کامل می کند.

نشست تعاملی مدیرکل ارزیابی عملکرد و بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران، سرپرست بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد با رئیس و مدیران دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران گفت: تعامل و هم پوشانی بیمه سلامت و مجموعه بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد، خدمات رسانی به مردم را کامل و رضایت بخش خواهد کرد.

 

سعید رحمانی در یاسوج افزود: اجرای طرح‌های مختلف از جمله نسخه الکترونیک، پزشک خانواده و بیماران صعب العلاج در سایه هماهنگی های بین سازمانی آغاز شده و با این تعاملات مردم از خدمات بهتری بهره مند می شوند.

 

رحمانی با اشاره به اینکه در برخی مناطق کهگیلویه و بویراحمد خدمات باید چند برابر شود ادامه داد: تعاملات مراکز درمانی استان، زمینه توسعه عدالت در سلامت و بهره مندی همه مناطق را هموار می کند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز در این نشست به مشترک بودن رسالت مجموعه بهداشت و درمان و بیمه سلامت اشاره کرد و گفت: تلاش می شود خدمات مطلوبی به مردم ارائه کنیم و این مهم در سایه تعاملات مراکز درمانی است.

 

سعید جاودان سیرت با تاکید براینکه هدف ما ارائه خدمات به بیمه شدگان و جامعه هدف است افزود: پرداخت ها از سوی بیمه سلامت به روز هستند و کسورات به کمترین حد خود رسیده است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک