آخرین اخبار

6. خرداد 1402 - 23:55   |   کد مطلب: 11184
موسوی گفت: با توجه به دشمنی دشمنان اسلام و ایجاد شبهات در میان نسل جوان، دهه کرامت ظرفیت خوبی برای خنثی سازی این توطئه‌ها است.

فرماندار کهگیلویه  ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت گفت: امروز بیش از پیش نیاز داریم که مناسبت های مذهبی را باشکوه برگزار کرده و در معرفی ارزش ها و سیره ائمه معصومین (ع) با زبان نرم و کریمانه تلاش نماییم. با توجه به دشمنی دشمنان اسلام و ایجاد شبهات در میان نسل جوان، دهه کرامت ظرفیت خوبی برای خنثی سازی این توطئه ها است.

 

 

 

عبدالعزیز موسوی با اشاره به اینکه باید جوانان را با آموزه های دینی آشنا ساخت افزود: تبیین سخنان زیبای ائمه معصومین (ع) خنثی کننده توطئه ها و شبهه افکنی های دشمنان اسلام است.

 

 

 

وی تصریح کرد: با برگزاری جشن ها به مناسبت میلاد ائمه اطهار(ع) علاوه بر فراهم نمودن بستر شادی و نشاط اسلامی، می توان برخی از مفاهیم و آموزه های دین را در قالب این جشنواره ها در بین آحاد جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان ترویج داد.

 

 

 

موسوی مهمترین شاخصه هر فرد دیندار، ولایتمداری دانست و بیان کرد: دشمن به این نتیجه رسیده در برابر انقلاب اسلامی شکست خورده است. دشمانان در منطقه هزینه کردند تا جمهوری اسلامی را از بین ببرند، اما نتوانستند؛ لذا به دنبال تفرقه انداختن در جامعه هستند چرا که این خاطر که انقلاب ما از برکت خون شهدا و صبر مردم و رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب با سرعتی فراتر از تصور آنها در حال پیشروی است.

 

 

 

وی ادامه داد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان همواره در حال دشمنی و ایجاد توطئه بودند که در همه عرصه ها با حضور مردم نقشه های دشمنان خنثی شده است.

 

 

 

موسوی با اشاره به تغییر رویکرد دشمن بعد از شکست در جنگ تحمیلی و ایجاد فتنه‌های مختلف برای جمهوری اسلامی، گفت: برای دشمن مسئله زن و حجاب مهم نیست و تنها بهانه‌ای برای ایجاد فتنه است.

 

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک