آخرین اخبار

6. خرداد 1402 - 23:51   |   کد مطلب: 11183
موسسه خیریه آموزشی و فرهنگی زنده یاد دکتر ابوالفضل نیکروز در دهدشت افتتاح شد.

مدیر مرکز خیریه زنده یاد دکتر ابوالفضل نیکروز با اشاره به اهداف موسسه گفت: این موسسه در تلاش است از ظرفیت‌های متنوع آموزگاران، استادان، پزشکان، دانشجویان، سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی، نیروهای جهادی و بسیجی، اولیا و خانواده‌ها در راستای اهداف تعلیم و تربیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی، اعتقادی،هنری و ورزشی برای دانش‌آموزان نیازمند استان از امروز فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی افزود: مهم‌ترین اهداف جزئی ما کمک به کشف و پرورش استعدادهای دانش‌آموزان نیازمند در زمینه‌های مختلف است.

نیکروز ادامه داد: پایبندی به مبانی اندیشه‌های دینی دانش‌آموزان، کمک به تربیت و توانمندسازی دانش‌‌آموزان نیازمند برای پیشرفت تحصیلی، کمک به ایجاد انگیزه خرداز اهداف راه اندازی این مرکز خیریه است.

مدیر موسسه خیریه آموزشی و فرهنگی زنده یاد دکتر ابوالفضل نیکروز گفت: برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، برگزاری کارگاه های مختلف مشاوره گروهی، کمک به درمان و مشکلات جسمی دانش‌آموزان نیازمند، برگزاری دوره آشنایی با سبک مهارت‌های زندگی با هدف تحکیم و تقویت نهاد خانواده، کمک به برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی از جمله خدمات این مرکز است.

وی اضافه کرد: توزیع بسته‌های آموزشی و نوشت‌افزار ضروری در میان دانش‌آموزان نیازمند از برنامه های اصلی این مرکز خیریه است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک