آخرین اخبار

3. خرداد 1402 - 11:58   |   کد مطلب: 11178
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه ؛
سوم خرداد سرمشقی برای خرمشهرهای پیش‌رو است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: امروز در گردنه مشکلات اقتصادی قرار داریم و نباید به واسطه مشکلات معیشتی ایمانمان سقوط کند و باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در مراسم صبحگاه مشترک سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، دفاع مقدس را برگ زرین در همه دوران ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: در همه دوران‌ به واسطه جنگ‌ها و معاهد‌ه‌های ننگین بخشی از ایران جدا می‌شد و تنها در دوران دفاع مقدس بود که یک وجب از این خاک به دست دشمن نیفتاد.

 

 

 

سید علی اصغر پوربهشت با بیان این‌که سوم خرداد در تاریخ ماندگار شد افزود: رمز آزادسازی خرمشهر خودباوری، ایمان به خدا و ولایتمداری رزمندگان اسلام بود و سرمشقی برای خرمشهرهای پیش‌رو است.

 

 

 

وی با اشاره به اینکه فلسفه برگزاری این برنامه‌ها، انتقال فرهنگ غنی دوران دفاع مقدس به نسل جوان است تصریح کرد: امروز در گردنه مشکلات اقتصادی قرار داریم و نباید به واسطه مشکلات معیشتی ایمانمان سقوط کند و باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

 

 

 

سرهنگ نورالله دهناد از یادگاران دفاع مقدس در مراسم بزرگداشت حماسه سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر در سپاه ناحیه کهگیلویه گفت: بدون شناخت از گذشته نمی‌توان در آینده پیشرفت کرد، افزود: زیربناهای اقتصادی و اجتماعی و ابعاد مختلف حاکمیت در تمام جوامع بشری وابسته به امنیت است.

 

 

 

وی عملیات بیت‌المقدس در آزادسازی خرمشهر را موجب برهم زدن مقوله جنگ و معادلات دشمن دانست و افزود: یادآوری این رویداد مهم و بزرگداشت چنین حماسه‌ای به معنای این است که گذشته را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

 

 

 

یادگار دفاع مقدس با تشریح اهمیت سوم خرداد سال ۶۱ این حماسه را سرلوحه کار همیشگی خواند و تصریح کرد: با حضور دو مقوله مهم و اثربخش یعنی ملت بیدار و رهبری آگاه فتح خرمشهر حاصل شد.

 

 

 

درپایان از جانبازان این عملیات و همچنین ادارات فعال در برگزاری یادواره شهدای کهگیلویه تجلیل شد.

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک