آخرین اخبار

2. خرداد 1402 - 23:31   |   کد مطلب: 11173
در نشست مدیرآموزش‌و پرورش کهگیلویه با خبرنگاران مطرح‌شد:
خداحافظی با تصحیح اوراق امتحانات نهایی به روش سنتی
این نشست با هدف اتخاذ تدابیر مناسب برای برگزاری امتحانات راحت و ایمن برگزار شد تا همه شرکت‌کنندگان برای امتحانات دغدغه خاطری نداشته باشند.

مدیر آموزش‌و پرورش کهگیلویه در جمع خبرنگاران و مدیران حوزه امتحانات نهایی شهرستان بر ضرورت جلب توجه افکار عمومی به منظور همراهی بیش از پیش با عوامل اجرایی تاکید کرد و گفت: ازجمله امکانات و تجهیزات مورد نیاز در حوزه‌های امتحانی را نصب و راه اندازی دوربین‌های مداربسته، وجود وسایل سرمایشی و تهویه مناسب، امکانات تکثیر و مواردی از این قبیل دانست.

 

 

 

فاطمی زاده بر به کارگیری تمام امکانات دستگاه‌های دیگر در راستای کمک به برگزاری هرچه بهتر امتحانات نهایی بر وجود اینترنت پایدار، سیستم برق و روشنایی، پایداری آب و ذخیره سازی آن در حوزه‌های امتحانی تاکید نمود.

 

 

 

وی با تاکید به اینکه ۴۰ درصد نمره این آزمون در کنکور دانشگاه لحاظ می‌شود تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور ۱۴۰۳ به ۵۰ درصد افزایش خواهد یافت اضافه کرد: امتحانات نهایی سال ۱۴۰۲ ،۳۱ خرداد ماه به مدت ۱۱ روز برگزار می شود. تاثیر برگزاری این آزمون در سرنوشت دانش اموزان قابل توجه است و امید است دانش آموزان به موقع سوالات را پاسخ دهند.

 

 

 

کارشناس مسئول سنجش و امتحانات با بیان اینکه امسال تصحیح اوراق امتحانات نهایی به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد، گفت: تصحیح الکترونیکی اوراق امتحانی حرکت به‌سوی عدالت آموزشی است.

 

 

 

رضا فتاح زاده افزود: در تصحیح الکترونیکی، مصحح دوم، نظرات مصحح اول را نمی‌بیند و اگر اختلاف نظری بین مصحح اول و دوم وجود داشته باشد به مصحح سوم ارجاع داده می‌شود.

 

 

 

وی تصریح کرد: همچنین سه نوبت، راهنمای تصحیح به سوالات ارسال می‌شود و برای مصححین ابلاغ صادر می‌شود که مورد تایید گروه‌های آموزشی باشند. همچنین جمع نمره هر صفحه را سامانه انجام می‌دهد و نمره نهایی را هم سامانه، جمع و ثبت می‌کند.

 

 

 

گفتنی است؛ این نشست با هدف اتخاذ تدابیر مناسب برای برگزاری امتحانات راحت و ایمن برگزار شد تا همه شرکت‌کنندگان اعم از دانش آموزان و اولیاء برای این امتحانات دغدغه خاطری نداشته باشند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک