آخرین اخبار

22. فروردين 1394 - 10:31   |   کد مطلب: 1115
چندی پیش یکی از مسئولان ارشد قضائی کشور با دعوت از اصحاب رسانه در فضایی صمیمی ضمن شنیدن نکته نظرات و پیشنهادات و انتقادات آنان، صریحا اعلام کرد که سید محمد خاتمی از سران فتنه می باشد و هر گونه رپرتاژ و مشروعیت بخشیدن به وی جرم تلقی می شود

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه،  صبح زاگرس به نقل از بی‌باک، چندی پیش یکی از مسئولان ارشد قضائی کشور با دعوت از اصحاب رسانه در فضایی صمیمی ضمن شنیدن نکته نظرات و پیشنهادات و انتقادات آنان، صریحا اعلام کرد که سید محمد خاتمی از سران فتنه می باشد و هر گونه رپرتاژ و مشروعیت بخشیدن به وی جرم تلقی می شود با این حال حسن روحانی بعد از توقف تاریخی در بحث هسته‌ای به سید محمد خاتمی از سران فتنه پیام تسلیت دادند و در حقیقت به وی از جانب خود مشروعیت بخشیدند که این پیام رئیس جمهور بنابر گفته آن مقام قضائی جرم تلقی می شود و قابل پیگرد قانونی می باشد که انتظار می رود مسئولان قضائی در قبال آن مسامحه ننمایند.

 

روحانی در این پیام زننده برای خاتمی توفیقات روزافزون مسالت می کند این در حالی است که توفیقات خاتمی در فتنه گری و خیانت علیه مردم و نظام ایران بر احدی پوشیده نیست.

 

از سوی دیگر همزمان با شب وفات حضرت ام البنین(س) مادر گرامی حضرت ابالفضل العباس(ع) جمعی از حامیان دولت در تهران، شیراز و برخی دیگر از شهرهای کشور به بهانه توافق هسته ای اقدام به جشن و پایکوبی کردند که این حرمت شکنی را به ساحت مقدس امام زمان(عج)، نائب برحقش، مراجع عظام تقلید و مردم متدین و شریف ایران تسلیت عرض می نماییم.

 

گفتنی است؛ متن پیام حسن روحانی به یکی از سران فتنه بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید محمد خاتمی "دامت توفیقاته"

درگذشت والده بزرگوارتان، مرحومه سکینه ضیایی موجب تألم و تأثر عمیق گردید. آن بانوی فاضله در دوران نهضت اسلامی و دفاع مقدس در کنار فداکاری‌های مرحوم آیت‌الله سید روح‌الله خاتمی حضوری تأثیرگذار داشت.

 

اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه به جنابعالی، خاندان محترم و مردم شریف دارالمؤمنین یزد؛ علو درجات آن مرحومه و سلامتی و توفیق روزافزون شما و سایر بازماندگان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

 

به هر حال این ساعات برای همیشه در ذهن مردم ایران خواهد ماند. ساعاتی که توقف هسته ای، جرم رئیس جمهور در توفیق خواستن برای یکی از سران فتنه و حرمت شکنی حامیان دولت همگی ظرف چند ساعت رخ داد.

 

انتهای پیام://

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک