آخرین اخبار

3. فروردين 1402 - 0:45   |   کد مطلب: 11103
امام جمعه دهدشت گفت: مسیولان اجازه ندهند شعار سال بر روی کاغذ بماند.

امام‌جمعه کهگیلویه در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع‌رسانی صبح زاگرس خواستار تحقق شعار سال از همه مسئولان شد و گفت: همه مسئولان باید تلاش کنند شعار سال رهبر معظم انقلاب در حد شعار باقی نماند، اجازه ندهند شعار سال بر روی کاغذ بماند.

 

 

 

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر با اشاره به اینکه مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی باعث فخر و مباهات است که از اسلام و تشیع دفاع می‌کند افزود: در دهه‌های اخیر شعارهای سال حضرت آقا حول مسائل اقتصادی هست که این نشان از حساس بودن مسئله اقتصادی است.

 

 

 

وی با تأکید بر اینکه اگر اقتصاد مقاومتی موردتوجه قرار می‌گرفت، امروز مسئله تحریم‌ها اثری در کشور نداشت تصریح کرد: شعار سال نباید فدای مسائل جنبی بشود به‌اندازه‌ای که برای مسائل غیرضروری جامعه جلسه می‌گذارند برای شعار سال هم جلسه‌ای برگزار شود.

 

 

 

وحدانی فر بابیان اینکه پروژه فعال و اثرگذار تولیدی در کهگیلویه وجود ندارد، ادامه داد: برای تولید اقدام قابل‌توجهی دیده نمی‌شود که جای نگرانی دارد، مدیران و مسئولان وظیفه‌دارند که نسبت به مسئله شعار سال توجه جدی داشته و برنامه ارائه کنند.

 

 

 

وی بیان کرد: با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری رسالت بسیار مهمی بر روی دوش تمام ارگان‌ها وجود دارد و باید این فرمایشات حضرت آقا را مدنظر خود قرار دهند و در تحقق شعار سال گام بردارند.

 

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک