آخرین اخبار

29. اسفند 1401 - 23:49   |   کد مطلب: 11100
در آستانه ماه مهمانی خدا و تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن، آئین زدودن غبار از مساجد، توسط گروه جهادی شهدای گلزار و قرارگاه سازندگی شهید طیب دهدشت انجام شد.

گروه‌های جهادی در سالیان گذشته در ایام تعطیلات نوروز انگیزه و شور مضاعفی در خدمت‌رسانی در همه عرصه‌های خدمات‌رسانی به وجود آوردند تا از این راه شادی‌ و شور و نشاط را بین مردم تقسیم کنند.

 

 

 

نیروهای جهادی شهدای گلزار و قرارگاه سازندگی شهید طیب دهدشت به مناسبت ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان به شست و شوی فرش‌ها و تمیز کردن مسجد سیدالشهدا این شهر پرداختند.

 

 

 

گروه‌های جهادی یک ظرفیت و فرصت بی‌بدیل برای اجرای برنامه‌های پویای فرهنگی است و جریان جهادی که در قالب گروه‌های جهادی در حوزه‌های مختلف خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی در کنار مردم و به‌ویژه محرومین و مستضعفین هستند در گام دوم انقلاب اسلامی در حال تبدیل‌شدن به یک فناوری برای تربیت عناصر جوان مؤمن انقلاب اسلامی است.

 

 

 

 مساجد، پایگاه و سنگر مهمی برای مسائل اجتماعی و اعتقادی است و فعالیت‌های گروه‌های جهادی می‌تواند به حضور گسترده شهروندان و به‌ویژه نسل جوان در مساجد بیش‌ازپیش کمک کنند که مساجد علاوه بر انجام فرایض دینی به محلی برای شور و مشورت‌های مسائل اجتماعی نیز تبدیل شود تا این پایگاه همچون گذشته نقش اثرگذاری در تمام شئونات زندگی بگذارد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک