آخرین اخبار

25. اسفند 1401 - 23:27   |   کد مطلب: 11095
رئیس سازمان بسیج مستضفین با تاکید بر این که اجازه نمی‌دهیم دشمن در هیچ صحنه‌ای به اهداف شوم خود برسد، بیان کرد: پیروزی های بزرگی پیش روی جهان اسلام است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در یادواره سرداران و ۴٢٢شهید شهرستان کهگیلویه با اشاره به توطئه‌های مداوم دشمنان علیه نظام اسلامی گفت: ملت ایران باافتخار چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفت و در یک حماسه بی‌نظیر در یوم‌الله 22 بهمن با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق و با رهبر انقلاب تجدید بیعت نمودند.
 
 
 
سردار غلامرضا سلیمانی با اشاره به اینکه نظام سلطه تاکنون نتوانسته در مقابل ملت ایران به پیروزی برسد گفت: کسانی که با دقت این دوره ۴۴ساله را بررسی می‌کنند به تحقیق خواهند گفت که نظام سلطه نتوانست بر ملت ایران توفق پیدا کند و نتوانست در مقابل انقلاب اسلامی به پیروزی برسد؛ رمز و رازی در این نبرد و در این جهاد ملت ایران وجود دارد که می‌بایست این رمز و راز را شناخت؛ در هیچ صحنه‌ای اجازه نمی‌دهیم دشمن به اهداف شوم خود برسد.
 
وی با تأکید بر اینکه برای اولین بار در تاریخ ما، انگلیس با سیاست خود رضاخان را بر اریکه قدرت نشاند ادامه داد: امریکا و اروپا در مورد ملت ما و مسلمانان هیچ کارنامه‌ای جز خیانت ندارند.
 
 
 
سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، انگلیسی‌ها برای ملت ایران رضاخان را که یک فرد بی‌سواد و قزاق بود به‌عنوان پادشاه کشور تعیین کردند و هدف از انتخاب او این بود که انگلیس بتواند سرمایه‌های ایران ازجمله نفت را غارت کند.
 
 
 
وی گفت: به استان کهگیلویه و بویراحمد حمله نظامی کرد این استان را با کمک نیروهای خارجی بمباران کرد عشایر لرستان را قتل‌عام کرد.
 
 
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: رضاشاه به تدبیر انگلیسی‌ها فرد مناسبی برای سرکوب قیام‌های عدالت‌خواهانه مردم شناخته شد و سفرهایش در سطح کشور در راستای نظارت بر کشتار مردم بود و اینکه چگونه ارتش رضاخانی مردم را قتل‌عام می‌کند و هیچ سفری برای حل مشکلات مردم و پیشرفت کشور در داخل کشور انجام نداد.
 
وی بیان کرد: در مقابل ملت خود قدرت داشتند ولی تسلیم محض کشورهای اروپایی بودند به‌گونه‌ای که در جنگ جهانی و با ورود متفقین به کشورمان رضاخان یک گلوله به‌سوی آن‌ها پرتاب نکرد و در عوض مردم ما در معرض چکمه‌های اشغالگران قرار گرفتند و قلدری آن تنها برای ملت بود.
 
 
 
سردار سلیمانی بابیان اینکه ملت ما ۴۴سال در مقابل زورگویی امریکا ایستادگی کرده است، افزود: هر جا کشور ما تضعیف شد توطئه امریکا و هر جا نقطه‌ای از دست رفت توطئه انگلیس بود.
 
 
 
وی ادامه داد: امریکا باوجود داشتن قدرت اقتصادی و نظامی اما توان اعمال این قدرت را ندارد، در عراق و افغانستان میلیاردها دلار هزینه کرده‌اند اما به اهداف خود نرسیده‌اند.
 
 
 
سردار سلیمانی با تبیین نظریه انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه شهدا سند گویای حقانیت مردم ایران است گفت: ملت ایران در جهت تقویت و حقانیت انقلاب اسلامی صدها هزار شهید تقدیم کرد.
 
 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی و خارج کردن کشور از زیر سلطه آمریکا و غرب، هندسه قدرت در دنیا تغییر کرد و نظم جدید شکل گرفت لذا رهبر معظم انقلاب فرمودند که نظم نوین جهانی در حال شکل‌گیری است و قدرت از غرب به شرق با محوریت آسیا در حال انتقال است، ایران اسلامی نیز در قلب آسیا به‌عنوان یک قدرت تأثیرگذار در حال درخشیدن است.

 

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه غرب در حال فروپاشی است، تأکید کرد: این گفتمان واقعی است اما مدت‌زمانی لازم است ک این گفتمان آثار خود را نمایان کند. گفتمان دیگری در حال ریشه دواندن است و آن گفتمان انقلاب اسلامی است.

 

رئیس سازمان مستضعفین گفت: همان طور که امام بزرگوار فرمودند«قرن آینده از آن سالام خواهد بود» تحولات خوبی آغاز شده و پیروزی های بزرگی پیش روی جهان اسلام است.

 
 
 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک