آخرین اخبار

19. بهمن 1401 - 9:16   |   کد مطلب: 11051
موسوی گفت:روزی در این مملکت هر برنامه و مدیریتی با طراحی آمریکا اجرایی و خبری از استقلال، آزادی در زمان حاکمیت منحوس پهلوی نبود وانها فقط اسباب بازی‌هایی در دست آمریکایی‌ها بودند.

فرماندار کهگیلویه با تبریک دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی شکوه، عظمت و عزت تاریخی و تمدنی ایرانیان را احیا کرد و امروز وقتی به گذشته تاریخ انقلاب اسلامی در چهار دهه نگاه می‌کنیم به عظمت و شکوهی که نصیب ملت ما شد باید شکرگزار خداوند بزرگ باشیم که این نعمت را به ما ارزانی کرد.

 

 

 

عبدالعزیز موسوی با اشاره به اینکه متأسفانه در ۲ قرن گذشته به سبب حکام ضعیف، پیرمردمی و بی‌تدبیر آسیب‌دیده بود و با انقلاب شکوهمند اسلامی، مردم ما در سایه عشق و اعتقاد به اسلام، استقلال، هویت ملی و فرهنگی، انسانی و سرزمینی خویش را بازیافتند افزود: روزی در این مملکت هر برنامه و مدیریتی با طراحی آمریکا اجرایی و خبری از استقلال، آزادی، فرهنگ، اخلاق و دین در زمان حاکمیت منحوس پهلوی نبود دولتمردان پهلوی فقط اسباب‌بازی‌هایی در دست آن‌ها بودند که با نظرشان می‌چرخیدند.

 

 

 

وی تصریح کرد: یکی از راه‌هایی که می‌توانیم به حفظ تثبیت و تحکیم نظام کمک کنیم این است که هر آنچه در توان داریم در راستای حفظ نظام به مردم خدمت کنیم خدمتگزاری به این مردم خوب و تعامل با این مردم نجیب و برداشتن دیوارهای بی‌اعتمادی بین مردم و مسئولان می‌تواند بهترین راه برای خدمت و حفظ نظام جمهوری اسلامی باشد.

 

 

 

موسوی بابیان این‌که دشمن از همان روزهای آغاز انقلاب به طراحی‌های توطئه آمیز خود علیه انقلاب اسلامی پرداخت ادامه داد: باوجود همه این توطئه‌ها، اما انقلاب اسلامی مسیر پرافتخار خودش را طی می‌کند و به یک درخت تنومند تبدیل‌شده است. نسل جوان ما باید بداند درگذشته چه بودیم والان چه هستیم و چه عزت و استقلالی در دنیاداریم.

 

 

 

وی بیان کرد:امروزه بخش عمده‌ای از مبارزه با استکبار بر عهده دانش‌آموزان است. درگذشته جنگ، جنگ سخت بود و امروز محور اصلی برنامه‌های دشمن جنگ نرم است. دشمن هرکجا برای ما توطئه کرد و جنگ راه انداخت، شکست خورد.

 

 

 

فرماندار کهگیلویه خاطرنشان کرد:انقلاب اسلامی ایران در حالی چهل و چهارمین سالگرد خود را جشن می‌گیرد که طی بیش از ۴ دهه تحولات فراوانی را پشت سر گذاشته است و همه این تحولات تلخ و شیرین موجب شده تا نهال جوان انقلاب ملت ایران، حالا به درختی تنومند و استوار تبدیل شود.

 

 

 

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی به معنای واقعی بی‌نظیرترین انقلاب بوده است. حفظ نظام از واجبات است. مدیران دست آورده‌ای نظام را برای نسلی که انقلاب را ندیدند، تبیین کنند.

 

 

 

موسوی ما سختی‌ها و مشکلاتی داریم، اما امواج انقلاب روبه‌جلو است و روزی این ملت در زیر چکمه‌های استکبار جهانی هیچ‌چیزی نداشت، ولی امروز عظمت و مجد انقلاب اسلامی را می‌بینیم. دشمن برای زمین زدن انقلاب به هر کاری متوسل شدند، اما آینده انقلاب همان‌طوری که وعده داده‌شده ریشه‌دار، روشن و درخشان است.

 

 

 

وی گفت: دشمن تمام توان و تلاش خود را به کار بسته تا ازخودبیگانگی فرهنگی برای نسل آینده‌ساز کشورمان اتفاق بیفتد. دهه فجر فرصتی ارزشمند برای تبیین دستاوردها و انتقال ارزش‌های والای انقلاب اسلامی به نسل امروز است.نسل جوان ما باید بداند درگذشته چه بودیم والان چه هستیم و چه عزت و استقلالی در دنیاداریم.

 

 

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک