آخرین اخبار

22. فروردين 1394 - 14:27   |   کد مطلب: 1104
شهردار لیکک صبح امروز در پی اعتراض مردم شهر لیکک به خبرنگار صبح زاگرس اهانت کرد به طوری که در حرکتی تاسف بار دوربین و رکورد این خبرنگار را از دستش گرفت و به زمین زد.

به گزارش پایگاه خبری تحليلي كهگيلويه به نقل از پايگاه خبري تحلیلی صبح زاگرس ،در اتفاقی غیر منتظره شهردار شهر لیکک حوزه آبریز خیابان قدس شهر لیکک را  به سمت یکی از بحرانی ترین کانال های هدایت آب داخل شهر لیکک تغییر داد.

 

سید علمدار تقوی ،خبرنگار صبح زاگرس  در این باره گفت: کانال هدایت آبی که شهردار لیکک تصمیم به افزودن حوزه آبریز جدید به آن نموده است ،همان کانال مشهوری است که ستاد بحران شهرستان بهمئی ،فرماندار سابق و جدید،اعضای شورای تامین ،شورای شهر و شهردارلیکک  بارها پس از آب گرفتگی منازل مسکونی در مسیر آن به این محل مراجعه کردند و به سختی مشکل آن حل شد و حتی ساکنین این بخش از شهر هنوز به خاطر غیر استاندارد بودن آن از مسئولان گلایه مند هستند .

 

گفتنی است در زمستان امسال نیز چند منزل از مسیر این کانال هدایت آب بر اثر عبور بیش از ظرفیت آب باران ،دچار آبگرفتگی شدند.

 

در چنین شرایطی بود که ساکنین این قسمت از شهر لیکک با تماسی که با خبرنگار صبح زاگرس داشتند خواهان پیگیری موضوع شدند.

 

تقوی ادامه داد: در این راستا و بنا به رسالت واقعی یک خبرنگار مبنی بر انعکاس مشکلات مردم قبول کردم و یکی از این افراد با ماشین شخصی خودش مرا به محل کار و تجمع اعتراض آمیز برد که بنده هم شروع به مستند سازی و مصاحبه با مردم شدم اما یکی از مامورین نیروی انتظامی اجازه ادامه فعالیت را نداد و بعد از اعتراض بنده و مردم ، شهردار با نهایت بی احترامی وسایل مرا از دستم گرفت و به زمین زد که دوربین و رکوردر بنده در این بین آسیب دید و البته بی حرمتی آسیبی بزرگتر بود که در این صحنه دلخراش متوجه یک خبرنگار شد.

 

وی افزود: در این هنگام مردم داد و فریاد زدند که چرا یک خبرنگار نتواند مسئله به این سادگی را انعکاس دهد که شهردار با این وضعیت از نیروی انتظامی خواست که خبرنگار را دستگیر کنند اما نیروی انتظامی سکوت کرد.

 

مدیر مسوول پایگاه خبری تحلیلی آوای ماغر شهرستان بهمئی در پایان با ابراز تاسف از این حرکت توهین آمیز شهردار لیکک، گفت: به عنوان یک خبرنگار وظیفه دارم این بی احترامی شهردار لیکک را از مسیر قانونی پیگیری کنم.

 

انتهای پیام/گ/و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک