آخرین اخبار

6. بهمن 1401 - 10:56   |   کد مطلب: 11036
آئین اختتامیه چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان استانی و فعالان فضای مجازی در این استان برگزار می‌شود.

چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج به‌صورت هم‌زمان با کشور در کهگیلویه و بویراحمد با رقابت ۲۳ گروه استانی از ۲۹ آبان ماه به مدت ۲ روز در سه بخش پویانمایی، بازی‌های ویژه تلفن همراه و نرم‌افزارهای ندرویدی باهدف ایجاد نهضت تولید محتوا دیجیتال تخصصی، شناسایی گروه‌های تخصصی تولید محتوا ، حمایت ،آموزش و توانمندسازی گروه‌ها برای رسیدن به بازار کسب‌وکار برگزار شد.

 

 

اختتامیه چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان بلندپایه این استان با تقدیر از برگزیدگان و افراد برتر برگزار می‌شود تا تیم‌های برتر این رویداد به مرحله کشوری اعزام شوند.

 

 

13 نفر شرکت‌کننده برتر این رویداد به مرحله کشوری به‌عنوان نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد به تهران اعزام می‌شوند و نهم بهمن‌ماه در رقابت‌های کشوری شرکت می‌کنند.

 

 

گفتنی است این آئین صبح روز شنبه 8 بهمن‌ماه با حضور مسئولان استانی، تیم‌های برگزیده و فعالان فضای مجازی در کنگره شهدای استان واقع در میدان امام حسین شهر یاسوج برگزار و از برترین های این رویداد تقدیر می‌شود.

 

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک