آخرین اخبار

14. دى 1401 - 20:27   |   کد مطلب: 11008
خواندن وصیت نامه حاج قاسم حجت را بر همگان تمام کرده است چرا که سردار سلیمانی عاقبت بخیری را در گرو رابطه قلبی با ولایت می‌دانست

 تروریسم تکفیری، از مهمترین ماموریت های انقلاب بود. اما با همه خودش همه مشکلات را به جان می خرید و برای تحقق اراده فرمانده معظم کل قوا تا پای جان وسط میدان بود. سردار سلیمانی برای هماهنگی ها در ایران و سوریه با مشکلات بسیاری مواجه بود و به گفته همرزمانش اما هرگز این موارد را به دفتر رهبری ارجاع نمی‌داد و هنگامی که از وی سوال می شد چرا مشکلات را گزارش نکردید که برای شما مسیر را هموار کنیم در جواب میگفت نمی‌خواهم بار اضافه روی دوش رهبری باشم.شهید سلیمانی تمام سختی ها را به جان می خرید تا باری را از روی دوش مولا و مقتدای اش بردارد.

 

 

 

 

---

راز عاقبت بخیری حاج قاسم سلیمانی قطعا رابطه دلی و قلبی شهید سلیمانی با حکیم انقلاب اسلامی و محبوبیت این شهید نشان از ارادت ویژه، مردم برای کسی دارد که در راستای عاقبت به خیری آنها مردانه تا آخرین لحظه با همه شیاطین و عناصر تکفیری جنگیده است. 

 

این قهرمان صلح جهان برای عاقبت بخیری یک توصیه ویژه هم بیان می‌کند

 

 برادران، رزمنده‌ها، یادگاران جنگ یکی از شئون عاقبت بخیری نسبت شما با جمهوری اسلامی به انقلاب. والله والله والله از مهمترین شئون عاقبت بخیری این است. والله والله والله از مهمترین شئون عاقبت بخیری رابطه قلبی و دلی و حقیقی ما با این حکیمی است که امروز سکان این انقلاب را به دست گرفته است در قیامت خواهیم دید مهمترین محور محاسبه این است.

 

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک