آخرین اخبار

13. دى 1401 - 23:16   |   کد مطلب: 11007
به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه:
برگزاری همایش شعر«مرد میدان» در دهدشت/شهید سلیمانی مکتبی جامع است
همایش شعر «مرد میدان» در شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

امام جمعه دهدشت در آئین همایش شعر «مرد میدان» که همزمان با سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی در دهدشت برگزار شد، افزود: دشمنان اگر سلیمانی ما را شهید کردند اما هزاران سلیمانی را بیدار کردند.

 

حجت الاسلام علی وحدانی فر شهید سلیمانی را یک دیپلمات در تمام حوزه‌های دیپلماسی سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی عنوان کرد و گفت: مکتب سلیمانی یعنی جامعیت کامل در شخصیت و تحلیل‌های دقیق همراه با مکتب که عقیده و نگاهی فقهی برگرفته از قرآن بود.

 

امام جمعه دهدشت متشرع بودن شهید سلیمانی را یک ویژگی برجسته دانست و افزود: سلیمانی خط سیاسی نداشت و همیشه در مکتب اسلام و انقلاب بود و وارد بازی‌های سیاسی افراد مغرض نمی‌شد.

 

وحدانی فر همچنین عمل به دستورات قرآن و یتیم نوازی شهید سلیمانی را از دیگر ویژگی‌های کم نظیر وی عنوان کرد.

 

امام جمعه دهدشت ابراز داشت: در مورد مکتب سلیمانی، سخن‌ها باید گفت و کتاب‌ها نوشت.

 

وحدانی فر با اشاره به تشییع با شکوه و میلیونی شهید سلیمانی و نماز گزاردن ۷ میلیون بر پیکر این شهید، تاکید کرد: اگر مسئولین نگاهی مانند شهید سلیمانی داشته باشند، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

 

وی با تقدیر از برنامه فرهنگی ارشاد اسلامی کهگیلویه، دیدگاه رهبر معظم انقلاب و اهمیت وی به زبان شعر را متذکر شد و تاکید کرد: استفاده از کلام شعر بعنوان کلام نو و غنای متمدنانه یکی از تأثیر گذار ترین زبان‌ها در پاسداشت‌ها و مباحث دینی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک