آخرین اخبار

11. دى 1401 - 0:07   |   کد مطلب: 11002
ابراهیم عزیزی گفت:مردم در نهم دی ماه بدون هیچگونه تردیدی از آرمانهای انقلاب دفاع و پاسخی به ندای هل من ناصر ینصرنی رهبر انقلاب بود.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگویی، حماسه نهم دی را نماد اقتدار،عزت و بصیرت مردمی دانست که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام وآرمانهای انقلاب و و با صدای رسا مقابل دشمنان اسلام ایستادند و گفت: این روز، روز بصیرت و حقیقت‌شناسی مردم ایران اسلامی و تشخیص حق از باطل است.

 

 

 

ابراهیم عزیز با تاکید براینکه در حماسه نهم دی ماه به جریان های بیداری اسلامی در جهان یک تکان و حرکتی بخشید چراکه فتنه ۸۸ بسیاری از جریان‌های پیدا و پنهان دشمن را به ایران و جهانیان شناساند و رسوا کرد افزود: حماسه بزرگ نهم دی ماه را نباید صرفا یک حرکت جریانی و سیاسی دانست. این روز یک حماسه عاشورایی و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و برگ زرینی در افتخارات مردم بصیر ایران زمین در استقلال و عزت‌مندی است.

 

 

 

وی‌ با اشاره به اینکه در ۹ دی ۸۸ مردم ایران با عمل خود به «هل من ناصر ینصرنی» رهبر انقلاب پاسخ دادند و از آرمان‌های انقلاب اسلامی بدون هیچ‌گونه تردیدی دفاع کردند تصریح کرد: این فتنه بایک عنوان جعلی و دروغین بنام صیانت از ارا مردم تشکیل و با حمایت و دخالت مستقیم خارجی ها باهدف لطمه به ارزش ها، باورها و آرمانهای ملت ایران انجام شد.

 

 

 

نماینده مردم شیراز در خانه ملت با بیان اینکه در تاریخ انقلاب اسلامی کم روزهایی که نمادی از ایثار و شهادت باشد نداریم خاطرنشان کرد: همیشه مردم ما نشان دادند اگر زیاده خواهان، زورگویان و مستکبران دنیا بخواهند در برابر آرمان‌ها و ارزش‌های آنها بایستند، یقینا این ملت در برابر تمام دنیای آن ها خواهند ایستاد. این مردم در طول ۴ دهه از عمر انقلاب نشان دادند از هیچ تلاش و کوششی برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی دریغ نمی کنند و همین امر نیز یکی از مهم‌ترین دلایل ماندگاری حماسه ۹ دی در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

 

 

 

عزیزی در پایان تا اشاره به اینکه امروز نیز نباید گمان کنیم مشکلات اجتماعی و اقتصادی فراموش شده است، این موضوعات باید با سرعت توسط مسئولان پیگیری و حل شوند گفت: با وجود تمامی مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور با همراهی مدافعان امنیت و مدافعان حرم در اقصی نقاط جهان برای نابودی نظام سلطه هم‌پیمان هستیم، امیدواریم دشمن از حضور حماسی مردم در حماسه ۹ دی درس بگیرد و دیگر رویای مواجهه با این ملت غیور را در سر نپرورانند.

 

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک