آخرین اخبار

21. فروردين 1394 - 22:15   |   کد مطلب: 1100
گروه جهادی بسيج سازندگي ياران مهر بسيج دانشجويي كهگيلويه و بويراحمد به منظور شناسایی روستاهای محروم بخش ديشموك اعزام شده كه در ایام تابستان 94 در این مناطق اردوی جهادی برگزار می کند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، عصر امروز گروه جهادی بسيج سازندگي ياران مهر بسيج دانشجويي كهگيلويه وبويراحمد به منظور شناسایی روستاهای محروم بخش ديشموك اعزام شده كه در ایام تابستان در این مناطق اردوی جهادی برگزار می‌کند.

محمد عبدالحسيني مسئول گروه اعزامي(مسئول حوزه شهيد ميثمي) در گفتگو با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني كهگيلويه اظهار كرد: این گروه در طی این شناسایی یک روزه از روستاهای سرگچ، رخ ریش، چندار و چند روستای دیگر این بخش بازدید نمود که مشکلات زیادی از جمله نبود راه ارتباطی مناسب، نداشتن برق و آب در بعضی از این روستاها به چشم می‌خورد.

 

وي تصريح كرد: گروه یاران مهر روستای چندار و رخ ریش را به عنوان روستای هدف خود در تابستان انتخاب نمود و بعد از ماه مبارک رمضان به مدت یک ماه در این روستاها اردوی جهادی برگزار می‌کند و فعالیت های عمرانی از جمله ساخت مسجد و فعالیت های فرهنگی، آموزشی و اقتصادی را مد نظر دارد.

بخش ديشموك در فاصله 90 كيلومتري شهر دهدشت مركز شهرستان كهگيلويه قرار دارد، از محرومترين مناطق استان كهگيلويه و بويراحمد است كه با مشكلات زيادي روبرو هستند و هر ساله به دليلي عمق محروميت، به لطف و بركت نظام مقدس جمهوري اسلامي و كمك بسيج سازندگي سپاه، گروهاي جهادي فرهنگي به اين منطقه اعزام مي‌شوند تا گوشه‌اي از نواقصات را برطرف كنند.

 

 

انتهاي پيام: و/آ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک