آخرین اخبار

29. دى 1393 - 21:07   |   کد مطلب: 110
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس گفت: کلنگ گازرسانی به بخش‌های چاروسا و دیشموک عید نوروز به زمین زده می‌شود.

به گزارش  پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت‌الاسلام بزرگواری عصر امروز در بازدید از ادارات گاز ناحیه شهرستان، هلال‌احمر و اوقاف و امور خیریه دهدشت عملکرد و  مشکلات این حوزه‌ها را مورد بررسی قرار داد

 

نماینده مردم شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی در حاشیه سرکشی از اداره گاز ناحیه شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تشریح آخرین پیگیری‌ از وضعیت گازرسانی به دو بخش محروم چاروسا و دیشموک نوید از کلنگ زنی این پروژه مهم در آینده نزدیک داد.

 

بزرگواری با بیان اینکه گازرسانی به بخش‌های چاروسا و دیشموک از حوزه انتخابیه‌ام را با جدیت دنبال می‌کنم تصریح کرد: این موضوع بارها به صورت حضوری و از طریق مکاتبه با متولیان ارشد حوزه نفت پیگیری شد و ذره‌ای نسبت به رفع مشکل نبود گاز در بخش‌های مذکور کوتاهی نشده است.

 

وی با اشاره به بررسی‌های کارشناسی در مسیر انتقال گاز به این مناطق خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین نتایج کارشناسی صورت گرفته قرار شد گازرسانی از طریق  سي ان جي  انجام شود.  

 

 

 

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: چهار ایستگاه در مناطق قلعه‌رئیسی، شوتاور، دیشموک و دشمن‌زیاری جهت نصب cng پیش‌بینی شده است و با اتمام کار مطالعات عملیات گازرسانی آغاز خواهد شد.

 

بزرگواری در پایان با بیان اینکه گازرسانی خواسته به حق مردم بخش‌های چاروسا و دیشموک است عنوان کرد: مطالعات گازرسانی تا اواخر سال جاری به اتمام می‌رسد و کلنگ گازرسانی عید نوروز به زمین زده خواهد شد.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک