آخرین اخبار

2. آذر 1401 - 14:52   |   کد مطلب: 10933
رئیس سازمان اورژانس کشور از پایگاههای اورژانس کهگیلویه و بویراحمد بازدید از نزدیک مشکلات آنها را بررسی کرد.

رئیس اورژانس ۱۱۵ کشور و هیئت همراه در نشست با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: در بازدید‌ از پایگاه‌های دور و نزدیک این استان چالش‌ها و مشکلات موجود بررسی و تلاش می شود با همکاری دانشگاه بسیاری از مشکلات رفع شود.

 

جعفر میعادفر از مساعدت سازمان اورژانس کشور برای ساخت ساختمان ستادی جدید اورژانس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و بیان کرد: مجوز خرید ۵ دستگاه خودرو آمبولانس از سازمان امور تملیکی کشور برای استان گرفته شده است.

رئیس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه این سازمان برای ساخت ساختمان اورژانس ۱۱۵ چرام نیز ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار تخصص می‌دهد، یادآور شد: ۵۰۰ میلیون تومان دیگر نیز دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برای ساخت آن اختصاص می‌دهد.

 

وی ادامه داد: برای خدمات دهی مطلوب‌تر به مردم این استان یک دستگاه آمبولانس فرماندهی به مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی واگذار و در بازسازی آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ این استان و بازسازی سیستم‌های ارتباطات بی سیمی اورژانس مساعدت‌های لازم انجام می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه سرمایه گذاری در اورژانس را سرمایه گذاری در سلامت مردم دانست و گفت: آموزش، توانمند سازی و چابک سازی نیرو همواره در حوزه اورژانس از اهمیت بالایی برخوردار بوده و کمک بزرگی به بیماران خواهد بود.

 

محمد غلام نژاد افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان و داشتن مناطق سخت گذر، کوهستانی و ناوگان مختل، این استان نیازمند توجه و مساعدت بیشتری از سوی سازمان اورژانس کشور است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه سلامت حق مردم است، یادآور شد: در بسیاری از مناطق استان اگر پایگاه‌های اورژانس ما تقویت و هدفمند‌تر شوند در بسیاری از موارد نیاز به ارجاع بیمار به بیمارستان و یا ساخت خود بیمارستان کاهش می‌یابد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک