آخرین اخبار

1. آذر 1401 - 19:25   |   کد مطلب: 10931
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان خبر داد؛
شناسایی ۵۰ فرصت سرمایه گذاری در کهگیلویه و بویراحمد
طاهر شریف پور گفت: از این تعداد فرصت سرمایه گذاری ، ۲٠ مورد پیش امکان سنجی شده و در مرحله اصلاح قرار دارد.

وی با اشاره به تخصیص‌ها در استان اضافه کرد: تخصیص اولیه استان در تبصره ۱۸، ۳۷۵ میلیاردتومان بود که با پیگیری استاندار به ۷۳۱ میلیارد تومان رسید.

شریف پور با اشاره به برگزاری مستمر جلسات تبصره ۱۸ بیان کرد: راهبردهای مرکز خدمات و سرمایه گذاری نیز عملیاتی شده است.

وی افزود: در محور راهبردها مستقر شدن نماینده وزارت امور خارجه در استان هدفگذاری شده است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان گفت: مقدمات سایت سرمایه گذاری استان به چند زبان هدفگذاری شده و شرکت در نمایشگاه‌های بین المللی و ملی با هدف معرفی فرصت‌های استان نیز برنامه ریزی شد.

شریف پور استفاده از ظرفیت شرکت‌های دولتی و نیمه دولتی برای سرمایه گذاری، شناسایی سرمایه گذاران بومی، برگزاری دوره‌های آموزشی در محور جذب سرمایه گذاری خارجی و تأمین نیاز پروژه‌ها، شناسایی فرصت‌های سرمایه گذاری و بازدید از مرکز خدمات سرمایه گذاری استان‌های همجوار با هدف بهره مندی از تجارب را از محورهای مرکز خدمات سرمایه گذاری دانست.

وی با اشاره به جذب اسناد خزانه گفت: اعتبارات اسناد خزانه در سال ۱۴٠٠ به نسبت ۱۳۹۹، ۱۵٠ درصد رشد داشته و انقلاب بزرگی در زمینه تخصیص و جذب اعتبار با پیگیری‌های استاندار و مدیران در محورهای مختلف شکل گرفت.

شریف پور افزود: در بخش املاک مازاد، ۲۲ ملک به عنوان املاک مازاد دستگاهی شناسایی و برخی روند مجوز فروش را طی کرده و در آینده نیز در این محور اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرکل اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مقدمات اطلس سرمایه گذاری استان نیز فراهم و به زودی رونمایی خواهد شد.

وی بر بهبود مشوق‌های سرمایه گذاری در استان تاکید کرد و افزود: باید توسعه زیرساخت‌های سرمایه گذاری در استان رشد یافته و خروجی‌ها بهبود پیدا کند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک