آخرین اخبار

27. آبان 1401 - 13:15   |   کد مطلب: 10926
تقوی گفت: مردم نگران هستند، طاقت‌ و صبر آن‌ها تمام شده، شورای امنیت ملی در برابر متجازان بایستید و آن‌ها را مجازات کنید، این‌ها محارب هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه ؛ امام جمعه موقت دهدشت در خطبه های سیاسی عبادی این هفته ضمن تقدیر و تشکر از  حضور و قدرشناسی مردم در آیین تشییع آیت‌الله حسینی امام جمعه سابق گفت: این حاکی از جایگاه معنوی روحانیت در جامعه است.

 

حجت‌الاسلام عبدالمطلب تقوی گفت: دشمن جایگاه روحانیت را شناخته و می‌داند که روحانیت پیشقراولان نهضت اسلامی هستند لذا تلاش دارد روحانیت را تخریب کند.

 

وی تصریح کرد: کسانی که به لباس پیامبر اهانت می‌کنند باید مجازات شوند، رضاخان قلدر نتوانست کاری کند ۲ درصدی ها راه به جایی پیش نخواهند برد.

 

تقوی با اشاره به اینکه کسانی که زمینه نفوذ دشمن را در کشور تسهیل می‌کنند این‌ها غافل هستند و باید راهنمایی و هدایت شوند خاطرنشان کرد: اما گروهی معاند و مخالف اسلام و ولایت فقیه هستند و جمهوری اسلامی را قبول ندارند و شعارشان مرگ بر دیکتاتور است، شعار مرگ بر دیکتاتور مال مردم انقلاب است.

 

 

وی ادامه داد: دیکتاتور کسی است که با کودتا یا پادشاهی سرکار آمده باشد، هشت میلیارد انسان روی کره زمین زندگی می‌کنند کدام کشور به غیر از جمهوری اسلامی رفراندوم برای مردمش گذاشت؟ و ۹۸درصد مردم به حکومت انقلابی رای دادند.

 

وی ابراز داشت: این‌هایی که اکنون شعار رفراندوم می‌دهند، همان ۲درصد هستند، این را بدانید رفراندوم یعنی ۲۲ بهمن، یعنی نماز جمعه، یعنی ۹ دی، رفراندوم شعاری مردمی است که می‌گویند اگر ولی فقیه حکم جهاد دهد.

 

خطیب موقت دهدشت خطاب به شورای امنیت ملی گفت: مردم نگران هستند، طاقت‌ و صبر آن‌ها تمام شده، در برابر متجازان بایستید و آن‌ها را مجازات کنید، این‌ها محارب هستند.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک